לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הדרך הטובה ביותר לשמור על שפיות היא להשתגע




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

בלוג חדש , אז צריך להציףףף D:


נמנמ..גנבתי את השאלון מנעמה..

 

 

 

 

 

 

1. שם: יעלה, קט

2. כינוי והסבר: קט, לולי, לול

3. גיל: זקנה נורא נורא

4. יש לך אייסיקיו?: אהא.

5. ומסנג'ר?: גם

6. יש לך חיית מחמד?: אוהו.. המונים. חתולים כלבים וטובי החתיך

7. היית בחו"ל?איפה?: נמנמ. סיני נחש חו"ל?.

8. מידת הנעליים שלך?: אתם לא רוצים לדעת

9. לישון או לקום?: לישון

10. קרמבו וניל או שוקו?: וניל

11. יש חבר?: חע! הצחקתם אותי

12. כמה פעמים בשנה את בוכה?: כבר הפסקתי לספור

13. התחביב האהוב עליך הוא: לקורא, ואם הייתי ממשיכה לרכב על סוסים אז כמובן לרכב על סוסים.

14. נרדמת בשיעור?: כן, בפיזיקה XD

15. מתי פעם אחרונה הסתפרת?: שבועות לפני שנתיים

16. את יפה?: חח.. אתה באמת רוצה תשובה? o.O

17. את חכמה?: חח.. לא ממש. השכל במגירה של וונדי עם הצל של פיטר פן

18. בריכה או ים?: ברור שבריכה, בים יש מדוזות

19. דיברת יותר מ-3 שעות בטלפון?: חח.. בקושי חצי שעה XD

20. נשארת ערה כל הלילה?: אהא..

22. הלכת מכות עם קיר?:  לא! הקיר הרשע הלך מכות איתי!

23. יש לך ניידת משטרה?: כן בטח, בקופסאת צעצועים של אח שלי

24. היית ערומה בציבור?: לא נראה לי..

25. העברת פתקים בשיעור?: בטח D:

26. התנצלת על משהו שעשית?: כן כן. כל יום

27. הלכת מכות עם השכנים?: שכנים? o.O לא זכור לי שיש לי כאלו.

28. היית בלונה פארק?: כן. אבל הסופרלנד יותר שווה

29. ובסופרלנד?: אהא

30. ניתקת למישהו בפרצוף?: כן..

31. ראית קופיקו?: לא :|

32. ראית המומינים?: כן כן.. אוהו *במיטה בקיר בעצב* חבל שהטלוויזיה מתה.

33. וארתור?: לא ממש

34. נשארת כיתה?: ברור. אני בת 30 ובכיתה א'

35. קפצת כתה?: חחח.. כן. ואז החזירו אותי לא'

37. עברת ישור שיניים?: לא, אבל אני צריכה

38. לונדון או פריז?: לא יודעת, לא הייתי באף אחת :|

39. סאבלימינל או הצל?: פויה!

40. חנוכה או פורים?: נמנ.. שניהם כייפים

41. משפט מטומטם שמישו אמר היום?:  נמנ... לא יודעת, לא דיברתי עם מישו..

42. היית בטלוויזיה?: בטחD:  שלא

43. היית על במה?: כן..

44. הופעת פעם?: כן. בתאטרון

45. קיץ או חורף?: חורף *-*

46. צמחונית?: כן כן...

47. טבעונית?: גם כן, למרות שזה ממש ממש קשה..

48. ניסית סמים?: ננמנ.. בטח שלא, אני בדיוק הבן אדם שיסתמם

50. נהרס לך הפלאפון?: לא... למרות שלפי החישובים שלי זה היה אמור לקרות לפני שנתיים..

51. צבע שיער: חום אדום ג'ינג'י. משתנה..

52. צבע עיניים: חום צהוב :\

53. משקפיים?: חעחעחע.לא!

54. יש גשר?: לא .. :|

55. סרט אחרון שראית?: קסם מעשי

56. הדבר הכחול הכי קרוב אלייך?: קופסא שהשכנים נתנו לי

57. הדבר השחור הכי קרוב אלייך?: צמיד

58. הדבר הלבן הכי קרוב אלייך?: די לחפור!אבל אני אענה בכל זאת *-* צמיד P:

59. הנעליים שהכי קרובות אליך?: ספורט

60. המשקה האהוב עליך?: מממממממממממממממממממממממים

61. סדרת הטלוויזיה האהובה עליך?: נמנמ.. כל הסדרות של הCIA / CSI וכאלו..

62. הסרט האהוב עליך?: הנסיכה הקסומה, קסם מעשי, ו........ שר הטבעות *מאוהבת*

63. סנדלים או נעליים?: נעלים.

64. פופ או רוק?: רוק P:

65. צבע בלוג: ירוק שחור לבן?

66. צבע ציפורניים: שחור

67. יש לך מערכת סטריאו?: לא

68. הצלת למישהו את החיים?: נמנמ.. חתול XD

69. ראית חדשות מההתחלה עד הסוף?: נראה לי שכן XD

70. נסעת בניידת משטרה?: לא

71. ובאמבולנס?: לא נראה לי

72. ובכבאית?: גם לא

73. יש לך שם שני?: קט (אבל אני נתתיאת זה לעצמי XD)

74. מה את עושה עכשיו?: יושבת מול המחשב ועונה על השאלון הזה..

75. את יודעת שאני מאוהב בך?: אוהו.. אל תתחיל עם זה שוב, יותר מדי אנשים אומרים לי את זה לאחרונה

79. את מנגנת בחליל?: ניסיתי, לא עבד...

80. ובתופים?: הייתי רוצה :|

81. ובגיטרה?: אני רוצה, אבל אין מורה..

82. ובמפוחית?: אהא.. אבל לא מקצועית XD

83. גיטרה או טוסטר?: אבוי.. הטימטום שולט בשאלון

84. רוצה לשמוע בדיחה?: לא ממש..

86. את רוצה ללכת איתי לים?: לא, כבר אמרתי לך. אני שונאת ים ואתה טיפש ברמות מטורפות.. תנסה משו אחר..

87. נכון שמומין אימא כוסית?: אוהו.. לא XD אבל היא מתוקה!

88. נכון שגילי מארתור מעצבנת?: יש לה קול מעצבן, אבל אני אוהבת אותה.

89. אם היית הולכת עם חבר/ה במדבר והיה נשאר שלוק קטן של מים. בכל מקרה אחד מכם מת.

היית לוקחת אותם לעצמך?: ברור שלא!!!! הם צריכים לחיות! לא אני.

90. מה את אוהבת בעצמך?: את צבע השיער..

91. כשיש למישו יומולדת את זורקת עליו ביצים?: טחחחח.. אני לא אוכלת ביצים! אז לזרוק עליו אותם? O:

93. מזל?: סרטן

95. את אוהבת פיצה?: כן *מביטה במבט מתגעגע ונזכרת בימים בהם הייתי אוכלת פיצה*

97. בא לי המבורגר: רוצח!

98. וצ'יפס: לך לגן חיות ותבקש מאורי שיקנה לך. ככה זה יעלה לך 4 שקלים, לפחות לי זה היה ככה..

99. את רוצה ללכת לת"א?: לא ממש

100. ושאלה אחרונה!: את אוהבת אותי?: השאלון הזה גרם לי לחשוב שיש בך משו.. דפוק ! XD

 


אתמול הייתי בעיר עם חברים, היה נחמד בכללי.

עד שהם הלכו לאיזה מועדון דפוק והלכו לעשון נרגילה...

אני לא נכנסתי לשם....

אעא....... נישארתי בחוץ עם אוראל וניסית לכתוב משו..

אחר כך מקרה פגשנו חברים.. ו... נסענו הביתה .

יומטוב D:

 

נכתב על ידי KaT_0 , 30/10/2007 14:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בלוג חדש..


טוב..

החלטתי לפתוח בלוג..

כאילו יש לי אחד, אבל יש את זה לכולם, והחלטי לפתוח עוד אחד, שיהיה רק לי..

 

על עצמי ושיטים

אני קט / קאטרין /  יעלה

בת 14 ומשו

משוגעת

ירושלמית

חסרת חיים

מכורה לאאהפ"ב

אוהבת לכתוב, אבל לא טובה בזה

יש לי 7 כלבים ומלא מלא חתולים וגם עכברוש חתיך..

 

עריכה:

שכחתי לומר..

שעם הזמן אני אסדר את הבלוג כמו שצריך פושט עכשיו אני לא בבית

^^ 

נכתב על ידי KaT_0 , 27/10/2007 16:44  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  KaT_0

בת: 30

ICQ: 300403023 




40
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , פילוסופיית חיים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKaT_0 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על KaT_0 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)