לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים ע"פ אלינה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

הפוסט הראשון שלי בבלוג..


היי מה קורה??
אצלי הכל מצויין!!!!
זה הפוסט הרשאון שלי בבלוג אזז אם ככה בואו נכיר קצת..
מידע אלי:
שם:אלינה:P
כינויים:אליניי, אלינוש, אלינשוש, לינלין ועוד..
גיל:12 -בקרופפ-:PPPPPP
מזל:דגים [גאההההה]:C
צבע אהוב: אדום שחור ולבן-שליטעעעעעעע!!!!!!!
פרי אהוב:אפרס ותות
פרי שנוא:תפוח וקוקוס!!!פשוטטטט אאאאאייייייכככככככססססססססססססססססססססססס!!!!!!
תחביבים:שופינג, מחשב, גראפיקה, לישון, ספרים, שיעיור הנדסה עם המורה אורן [הוא בן] בבית ספר..
אובססיה:מסטיק, סוכריה על מקל, ספר והחתול שליי!!D:
שריטה:מתיחות מפלפון T.T בימיוחד על 144 :S
מעריצה: שלומי בראל, בריטני ספירס, יעל בר-זוהר
שונאת:שקרנים ורכלנים!!X|
אוהבת: להיתפוצץ מצחוק, ליצחוק עד שכואבת הבטן, וליראות אדם מחייך כשאני צוחקת..
אייסי:496767525
זהוו הכרנו???

יופי עכשו ניגש לעיניין!!!!
טוב, אמ..
ת'אמת??
אני לא יודעת מה להגיד..
אהה כן..
בשבוע הבא אני נוסעתלאבא שלי לצפון לכמה ימים..
ואני לא אהיה פעע..
אבל ניראה לי שאני עעדכן משם..

אם אני אצליח להיתחבר.
טובב מהה עודד?
אממ..
אהה כןןן..
היצור המדהים שתמיד מעלה לי חיוך על הפנים:


אני פשוט לא יכולה לתאר את האהבה שלי לשלומי!!!!!!!!
הוא פשוט מדהיםם!!!!!!!
מי שלא אוהב אותו..
שימצוץ!!!!!!!!!!!!
אמממ...
טובבב מה עודד???
אהה כן ניראה לי שזהוו!!!
יאללה ניפגש בפוסט הבא..
ביוווקקקקק:)

נכתב על ידי , 27/10/2007 18:02  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 28




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאליניי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אליניי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)