לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים ע"פ אלינה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

איזה עצביםם!!!!!!!


אתם פשוט לא מאמיניםם!!!!!!!!!
המורה לחשבון מה זה חוצפנית!!!!!!!!!!!!
אני אספר לכם למה:
נכון בספר חשבון..
אני בעמוד 48..

היא נתנה שיעורים עד עמוד 56, ושנעשה ל-מ-ח-ר!!!!!
קוראים לה דליה,
אני כימעט בסוף השעור באה אליה וכזאת אומרת לה:"אבל דליה, יש לי חוג היום ולא ניראה לי שאני אספיק לעשות..:/"
והיא עונה לי:"מה 'כפת לי!!לא מענינים אותי החוגים שלך!!!.."
איזה מורה מטומטמת יואוווו!!!!!!
היא פשוט *צונזר* ובת *צונזר*!!!!!!
איך אני שונאת אותה!!!!!
רציתי לחנוק אותה באותו רגעע!!!
ועוד היא אמרה את זה ליפני כל הכיתהה,,
וכולם שמעוו!!!
יאווווווו,אזיה פדיחות היא עשתה לי!!!!
ועוד אני מקובלת בכיתה!!!
באאא ליי פשוטטט לירצוח אותתתההההההה!!!!!!!!!!
פחחח...עלק "כולם אוהבים לילמוד חשבון"!
ככה היא אמרה לנו בשביעור הראשון שלנו איתה השנה!!
והיא המחנכת כל כיתה ו'-1..
אני ה'-1
איזה מזל שקיבלנו מורה מדהימה כמו שוש.!!!
קוראים למורה שלנו שוש,
והיא נחמדה שחבל על הזמן..
אותה באמת כל בית הספר אוהב [ואני לא משקת!!!!!!!]
טובב זהווו!!
סוף הפוסט..
ביוקק:)
ועד הפוסט הבא מחר....=]

נכתב על ידי , 28/10/2007 20:29  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 28




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאליניי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אליניי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)