לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

* החיים של גלגל *




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

מתוך היי סקול מיוזיקל (בעברית)


אל תצחקו פשוט תקראו ת'מילים ! ...

למעלה, הלאה

אם נאמין נוכל להמריא רחוק

תן לי כוח לא להשתנות.

כשהעולם מולנו, מרגישים -

מתי זו אותה קנאה

שמפרידה בינינו

כמו רוח קרה.

באוויר סימן בהיר

ואם ממשיכים

שוב ממריאים - למעלה

הלאה, אם נאמין נוכל להמריא רחוק

תן לי כוח לא להשתנות.

תרגיש איך זה זוהר בי

כמו גלים אל מזח שאין לו סוף

חוזר אלי כל פעם 

לא מפסיק לסחוף

מבטים חודרים אלי

עכשיו כולם רואים

שוב ממריאים

למעלה, הלאה

אם נאמין ..........

רעד, פחד

אלפי פרפרים בפנים שוב רודפים אותי

זה הזמן, אז תמריא איתי

בוא תמריא איתי .

כמו סופה אבודה שמצאה את דרכה

בחלום שמתחיל ביחד.

רק אתה ואני מול כולם בשבילי

בוא תמריא איתי .

מעלה, הלאה ........

עוד רעד , פחד

אלפי פרפרים בפנים שוב רודפים אותי

זה הזמן, אז תמריא איתי

בוא תמריא איתי.

כשהעולם מולנו - רק איתך, אוכל להמריא רחוק.



>

                                                                                     תודה ל:

                                                                                          שיר חן

נכתב על ידי *+* גלגל *+* , 30/10/2007 21:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פריצה !


גלוש ,

אני מקווה מאוד שלא תכעסי עלי שפרצתי לך לבלוג

אבל ........

אני הייתי חייבת לעשות את זה .

גל ,

היום רבנו את המריבה ה כ י טיפשית שיכולה להיות !

אני מצטערת !!

אמרתי דברים שלא הייתי צריכה להגיד..

למרות שעדיין אני בשוק ממה שעשית ולמרות שעדיין אני חושבת שגם את היית לא בסדר

אני לא רוצה להמשיך לריב איתך !

די !! די כבר ! אנחנו צריכות להתנהג כמו אחיות טובות !

כי את באמת באמת חשובה לי !!

ונמאס לי לריב איתך

אני לא רוצה יותר.

אם גם את לא רוצה - תגידי לי.

ותזכרי שלא משנה מה :

אני אוהבת אותך

ת - מ - י - ד !

שלך,

שיר - אחותך.

נכתב על ידי *+* גלגל *+* , 28/10/2007 18:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בלוג חדש


פתחתי בלוג חדש [=

 

היום הלכתי לפעולה שנייה בנוער העובד והלומד!!

היה ממש כיף חוץ מזה ששתי ילדות דיברו כל הזמן...

כמה דקות אחרי שאמא ואבא שלי הלכו ראיתי את בת דודה שלי- שרון שהיא בת 19 (=

 

טוב הלכתי

 

תגיבו...! [:

 

שלכם

   גל  :)(:

נכתב על ידי *+* גלגל *+* , 27/10/2007 20:02  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  *+* גלגל *+*

בת: 25




75

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*+* גלגל *+* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *+* גלגל *+* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)