לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אל תשכחי לצחוק.


כי יש אנשים שיעשו הכל כדי לראות אותך נופלת.

Avatarכינוי:  all we need is love and beer

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

הגיע הזמן לישון.


פוסט זה נמחק כי הוא חרא. בדיוק כמו זאת שכתבה אותו.

 

im fine. go away now. please befor u run away and never come back. please go now.

נכתב על ידי all we need is love and beer , 11/11/2007 21:06  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



השקט שאחרי המלחמה.


סרט טוב.

 

אולי שקט לי לאחרונה.

אבל יש את השקט של אחרי המלחמה

ואת השקט שלפני הסערה.

בכל אופן שקט זה לא דבר טוב.

למרות שאני נהנת מהשקט כרגע.

אני פשוט מפחדת לגרום את הסערה.

מפחדת להפוך את הסירה.

מפחדת שזה יהיה אשמתי.

 

נועה.

נכתב על ידי all we need is love and beer , 10/11/2007 15:32  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



איזה רעה את שאת לא אומרת לשירה.חעחע


חעחעחע היה קורע!! כל כך כייף! היה לי חסר את זה למרות שזה היה יום קשה. מעייף.

הלכתי לישון ב-11 וחצי XD ישנתי כל כך טוב!

 

כל כך נהנתי איתכן אני אוהבת אותכן כל כך!! חה לא הלכתי לאיבוד.

תמונות מדהימות מיום מדהים במבשרת!! חחחחחח לא הפסקתי לצחוק.

so far. u see the sky. u cry. u dont know y.


 

ח=ז=ר=ה=!! אין לי כח לזה. אולי אני אפרוש. אני גם ככה גרועה.


אתמול כשדיברתי עם מרב הבנתי שמשו בי מאוד מאוד רוצה שהם פשוט יתנשקו כדי להראות לו כמה לא אכפת לי. למרות שאכפת לי. כן. ויהיה לי רע! אבל הוא צריך להבין שלא אכפת לי [למרות שכן אכפת לי] הוא לא צריך לדעת את זה. ומשו בי ממש רוצה שהוא יהיה איתה. כי הרי כולם אומרים שהיא זונה. אולי זה יגרום לו לחשוב. הוא יוצא עם זאת שכולם כבר עשו. אפילו מרב. XD 


 Strumming my pain with his fingers
Singing my life with his words
Killing me softly with his song

 

נראלי שאחת הסיבות שלסוע למבשרת עשה לי טוב זה כי הייתי עם כמה חברות שלא קשורות לקבוצת החברים שלי בשכונה. לא מעורבות שכל הבולשיט שעובר פה וכל הסיבוכים פשוט נהנתי. פשוט כייף. וזה הכל.

חח כמה ריצות אחרי האוטובוס ועוד כמה שטויות XD אבל באמת לפעמים צריך הפסקה מהחברים הקרובים ומהמריבות [למרות שהן מופחתות לאחרונה]

עדיין צריך יום של רק חברים וכייף.

פשוט כייף.

כל כך התגעגעתי.

עכשיו לצאת עם ליהיא והדבר האחרון שיעשה אותי השמחה באדם מה שלא יקרה לעולם זה שהם יבואו לארץ.

לפחות חלק מהם.

אני מתגעגעת כל כך.

הוא אמר שהוא אוהב את השיער שלי חח XD הוא רק ראה תמונות מהלילה אצל ניר.

אבל איזה חמודד!!

 

יומטוב. לשמחתי הגיע לבלוג הזה גם פוסט אופיטמי! בתקווה שיהיו עוד הרבה כאלה!!

נכתב על ידי all we need is love and beer , 8/11/2007 10:22  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

445

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לall we need is love and beer אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על all we need is love and beer ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)