לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עולם קטן

שלום אני נופר ולי יש את הבלוג הכי מושלם שיש... אני בכיתה ח' ...בת 14


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

ראשון


שלום!! קטע ראשון שאני כותבת מקווה שתואהבו...

 

הנה שאלון שיעזור לכם להכיר אותי...

 

איך קוראים לך? נופר

בת כמה? 14

כיתה? ח'

הצבע שלך? שחור

על מה את חושבת עכשיו? כלום

מה בא לך לעשות עכשיו? לחרוש אל בלו ברד

מה בא לך לאכול עכשיו? פרוזנט יוגורט

תחביב? סוסים סוסים סוסים

תכתבו תגובות... אני אכתוב עוד משהו מחר

                                        

 

                                                 

 

 

נכתב על ידי Norarosh , 27/10/2007 21:37  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  Norarosh

בת: 30

ICQ: 495540957 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNorarosh אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Norarosh ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)