לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הרבה יותר ממילים

כינוי:  November*

בת: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

נחמד


לחיות זה נחמד

לפעמים

זה נחמד גם לטעות כי אם לא טועים אז איך יודעים

זה נחמד להיות עצמך

תלוי באיזה מקרים

זה נחמד גם להעמיד פנים

כשצריך

ואם צריך אז זה בדרך כלל לא נחמד.

זה לא נחמד להיות לבד

כי אז איך 2 זה תמיד ביחד?

זה נחמד להיות מאוהב

כי אז לא רואים פגמים

אופוריה זה נחמד

כי נהנים

זה נחמד להיות אני

לפעמים

זה נחמד להיות מפורסמים

במידה

כי קרו כבר מקרים

זה אפילו נחמד לחלום לפעמים.

ולפעמים לא,כי מתעוררים

והמציאות מכה בפנים.

זה נחמד חופש

בחו"ל,לא בקשרים

כי אז הם מסתבכים ואתה נופל על הפנים

אהבה זה נחמד

לבעלי חיים

כי הם לא מדברים

זה נחמד להיות אבטיח

קשוח מבחוץ ורך מבפנים,

אבטיחים יש גם רקובים

זה נחמד להיות דג

מצד שני יש הרבה דגים..

זה נחמד כשאתה מסוגל לתת את הלב שלך למישהו מיוחד

קח

הוא נשבר וזה לא נחמד

זה לא נחמד להגיד כל הזמן זה נחמד וזה נחמד

בסוף זה משגע ת'שכל

כי לפעמים כלום לא נחמד

וזה לא נחמד להיות לבד

שכלום לא נחמד!

זה לא נחמד לצעוק

אז לא מדברים

זה לא נחמד לבכות

אז לא חוזרים

וזה לא נחמד.

 

אף אחד לא הבטיח שזה יהיה.

 

 

נכתב על ידי November* , 29/9/2007 22:43  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ^^SAPIR WAS HERE ב-6/1/2009 23:32
 



האהבה נשארת?


בתוך סופה אני יכול לנשום
לנשום אותך, לגעת בך עמוק
בתוך סופה, אני כל כך שיכור
מלהציל אותנו מליפול
בתוך סופה עולות בי החולשות
ומתגלות, אותנו מרחיקות

האהבה נשארת, אנחנו נגמרים
בלי כוח, בלי דרך, שתחבקי אותי
האהבה נשארת, אנחנו מתחלפים
תחזיקי עוד שנייה אחת

בתוך סופה אני יכול לראות
לראות אותך, לגעת בך עמוק
בתוך סופה, אני כל כך שיכור
בלי הראש, הופך לכל יכול
בתוך סופה עולות בי החולשות
ומתגלות, אותנו מרחיקות

האהבה נשארת, אנחנו נגמרים
בלי כוח, בלי דרך, שתחבקי אותי
האהבה נשארת, אנחנו מתחלפים
תחזיקי עוד שנייה אחת
רציתי עוד שנייה אחת
נכתב על ידי November* , 27/9/2007 16:14  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לירן ב-29/9/2007 23:42
 



רחמים עצמיים 1


כשהבטן מתהפכת

הנפש מסתבכת

הראש קצת בסרטים

הלב דופק בקצב

דמעות יורדות בעצב

יותר מידי פעמים

 

אני נחנקת.

 

נכתב על ידי November* , 24/9/2007 19:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,616

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNovember* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על November* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)