לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של דני


היי אני דניאל קרייף בת 11 זה הבלוג שלי אנשיםםםם אין-כניסה-למכוערים נקודה סתםם הכניסה חופשית לכולםםם :] אוךךךךך מאממת שכמותייייייייייייייייי שוב: =] Music Video CodesNelly Furtado - Do It Music Videos

Avatarכינוי:  דני_היפה

גיל: 28

ICQ: 376819084 







מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

תשובות לשאלון השבועי


כיצד תרצי שהחבר שלך יראה?
אממ עם שיער ארוך יפה ומושלם בקיצר>ביל קאוליץץ מוואה

במידה ויש לך חבר, כיצד הוא נראה בהשוואה לחלום שלך?
אין לי והיחיד שיהיה חבר שלי זה ביללל =]

במה הוא יעסוק?
רוקר בלהקה שקוראים לה טוקיו הוטל

האם תעדיפי שהוא יהיה גדול או קטן ממך?
גדוללל ב6 שניםם חחחח=[ (אני מדברת על ביללל

איך היית רוצה שהוא יתלבש? באיזה סגנון?
מגניברוקררייי אררר!

כיצד היית בוחרת אותו, לפי האופי או לפי היופי?
אופי ויופיי במקרה שלייי ביל הוא המווווווווושלם

מה היית רוצה שיביא לך כמתנה ליום הולדתך?
את הדיסק שלו ונשיקה!

איזה סוג של אופי את מצפה שהוא יפגין?
חמודדזה מה שהוא

נכתב על ידי דני_היפה , 4/11/2007 16:54  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אוךך מישהו כאן יכול לעצב לי תבלוג בצורה יפהההה? הוא נואש להיות נורמליי ואיך עושים את הדברים שכותבים בהם בצד?!
נכתב על ידי דני_היפה , 4/11/2007 16:50  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




היי אנשיםם..
היום אני במסיבת פיגמות אצלל חברהה שליי !! עדייי ואם לא שמתםם לב היא כותבתת ... בקיצקץ אני מקווה שיהיה כיף לפנים !!::

זזתיי -מואה- 3> לב יו עדידושששששש!
נכתב על ידי דני_היפה , 2/11/2007 21:57  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





84
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משפחתי וחיות אחרות , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדני_היפה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דני_היפה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)