לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Smart Queen =P


Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 347703921 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008


הייי הייי D:
מה קורה ?!
גאד מיזמן לא עידכנתי ><"
טוב נו מה לא היה לי זמן -.-
אזז אמ יום שישי היה יומהולדת לאחותי מאיה בת 16
מזל-טובבב ^_______________^
והיום היא חוגגת :]
יהיה נחמד יחסית מסיבת בנות שכזאת *~~*
יום שישי היו קאסמים :O
והיה לי שיעור גרפיקה ועד שאספתי את כול הטושים יפה כזה הייתה אזעקה
אז לקחתי אותם איתי =X
ובפעם השנייה לקחתי ת'ציור עצמו XDD
טוב נו מה רצו להרוס לי אותו
חברה שלי אמרה שכשהיא יצאה מהשירותים סגרה ת'רוכסן פםיתאום היה בום
נממ הפאקצות עשו מקהלת בכי
תיתבגרו כבררר סעממקק >.<
קיצר היום קיבלתי מיבחן במתמטיקה
קיבלתי 49 T_T
דאמט לא יכלה לעגל ל-55 כדיי שזה לפחות יהיה עובר -.-
שיהיהה =_=
אממ קיצר איזה אחד שאני מאוד שונאת הויסף אותי לאייסי שלו [ אעה מה אתה רוצה ?! ]
לא אכפת לי ולא באלי להזכיר ת'שם שלו ואים אתם מנחשים מי זה אל תזכירו יהרוס לי ת'ישרא

הממ ניראלי חפרתי לכם XD
אזז זהוו ביייי (:
3>
עד העידכון הבא ^-^


נכתב על ידי , 16/11/2008 15:58  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




ערב טוב [:
כמו ששמים לב יש לי שוב עיצוב חדש ^^"
חח כמו תמיד ..
נקווה שהפעם הוא יישאר להרבה מאוד זמן אני כבר שעה מיתעסקת בו >>"
~
אני רוצה כבר לעבור בצפר אבל אין לי כוח לברר .. להיתקשר מיבחנים וזה ..
מקווה שעד סוף חנוכה יצליח לי איכשהו להיסתדר
הבצפר זה
תל-נוף יוואוו נכון מאגניב ^__________^
כבר החלטתי מה אני רוצה ללמוד שם בשנה הבאה
יעני מגמה ^^"
אז אים יש אני הולכת על אלקטרוניקה D:
זה כזה מאגניבב
רק שאמא שלי לא מתה להעביר אותי לשם ..
טחח לא נורא זאת לא בעיה -.-"
חחחח
אממ היום בבצפר היה היום הכי הכי XDD
בשיעור מתמטיקה דנה הביאה קונדום
[ זה לא באמת קונדום זה מגבות לח ]
על השקית היא כתבה קונדום משומש ... וציירה ציור לא מהעולם הזה
אולה השקסע ציירה לי אנימה
המ לא ממש ציירה גנבתי לה ת'ציור
וציירתי לעצמי קופי דומה ועוד כמה שוניםם
אין אין אין
אני פיקאססוו P=
חחחחחח
אזז נממ זהו עד לעידכון הבא

 3>
( אני לא מצליחה להעלות תמונה אולי בפוסט הבא )

נכתב על ידי , 4/11/2008 17:56  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,328
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אהבה למוזיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSmart Queen =P אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Smart Queen =P ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)