לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

" Its My Life "



Avatarכינוי:  p U z e t

בת: 29



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008


יום פשוווווווווווווווט... גדול מהחיים !

 

כן כן אני יודעת שאמרתי שפרשתי אבל .. את זה ? הייתי חייבת לכתוב .

היום היה לי יום כ"כ מושלם ... !!!! וגם גליתי שיש לי כוחות מיסטיים . [ ? ]

אבל עזבו ... ארוךך ומייגעע ( ;

בקיצקוץ .. מה שהפך ת'יום הזה למושלם זה ..

ששיף ולוגסי חזרו לדבר איתי  ((:

 

[הקדשהה (; ]

 

לוגסון ושיף ?

 

אין פשווווט עשיתם לי ת'יום !

באמת אני עכשיו המאושרת באדם !!

אתם כ"כ כ"כ כ"כ חשובים לי !

ואפילו התגעגעתי אליכם כאילו .. כאילו לא ראיתי אתכם שניםם ..

אין אין עליכםם 3 >

 

 

נכתב על ידי p U z e t , 2/4/2008 20:48  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-3/4/2009 12:30
 




- פרשתי -

 

כי .. אפחד כבר לא מגיב וגם אין לא זמן ולא כוח .

בכל מקרה זה לא מעניין אותכם , חבל על המאמץ .

אולי אני עוד אחזור לכתוב  ..

 

אבל עד אז ..

 

בעייק' 33 >

נכתב על ידי p U z e t , 1/4/2008 19:47  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,266

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לp U z e t אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על p U z e t ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)