לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

TRAFFIC IN THE SKY


-

כינוי:  gossip.girl.here

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

12/2008

that's just who you are baby


Too bad for you,
Just can't find the right companion.
I guess when you have one too many, makes it hard...
It could be easy, who you are, that's just who you are baby.


 

מסיבות זה באמת הדבר האהוב עליי בחודש האחרון.

לא הכל הולך כמו שצריך, מגמת ירידה בלימודים ובשבט, שבועות מלאים בהרבה דברים או בכלום, וכל אחד מהם יותר מתיש מהשני, פיזית ומנטלית. אז כיף לי לקנח בכל שישי במסיבה טובה, ובינתיים היה לי חודש של מסיבות כיפיות ומשחררות, הרבה מאוד חברים חדשים ואנשים שכיף לי לדבר איתם.

הלוואי שחברות שלי היו מרגישות כמוני ולא הייתי צריכה לפתוח במצבע כל רביעי כדי למצוא עם מי ללכת למסיבה, כי זה מעצבן כל ההתעסקות הזאת במשהו שאמור להיות תכלס כיף, אבל מוציא את הקמצנות והעייפות מכל אחד ואחת.

-

 

תקופה של ירידה.

בלימודים אני על ממוצע 70+ שזה באמת זוועה, אבל אין מה לעשות כי באמת שנשארו לי המקצועות שאני הכי שונאת בשמינית. חוץ ממתמטיקה, אני לומדת אזרחות, תנ"ך וחיבור- באמת שלושה מקצועות שאני לא אוהבת ומאז ומתמיד התקשיתי בהם.

אז הציונים שלי כרגע עומדים על:

צרפתית- 100 [לא נחשב]

תנ"ך- 77

אזרחות- 84

חיבור- 78 (עדיין לא החזירה לנו את המבחן השני)

מתמטיקה- 65, 77 (עכשיו היה מבחן ב06 ויהיה לי בסביבות ה90)

מאכזב, לא אופייני. אין לי מושג מה אני הולכת לעשות עם זה, כי עד עכשיו חוץ מ87 בספרות, כל הבגרויות שלי הן מעל 90 ולא בא לי שהשנה הזאת תהרוס לי את הממוצע בגרויות.

-

 

צופים- אין מה להגיד,

פשוט נמאס ברמות שאי אפשר להסביר.

אבל השכבה תחזיק אותי במהלך השנה הארוכה והאחרונה הזאת.

-

 

קומפורט 13, אוקטובר

מימין לשמאל: אני, סיוון, טולמן, עדי, דניאל ומיראל

 

 

BOY DONT TRY FLIRT

I KNOW JUST WHAT YOU ARE

נכתב על ידי gossip.girl.here , 14/12/2008 14:21  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מה שיש לי בעולם הזה לא שווה בלעדייך


כן, זאת אני, וציטטתי את השיר הזה. just shoot me

 

מה שאתה עושה ליייייייי

 

 ♥  

נכתב על ידי gossip.girl.here , 9/12/2008 22:06  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

362
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לgossip.girl.here אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על gossip.girl.here ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)