לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

virtual city



Avatarכינוי: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

הבית של מאור.


הבית של מאור..

פרטים אישים:

גיל: 19.

מין:זכר.

אופי: נחמד מאוד
תחביבים:  לצאת לבלות.

דברים שהיא אוהבת לעשות:לשחק במחשב.

מזל:גדי

הבנק שלי:

הכסף שיש לי:

50,000

עבודה:

טייס.

הבית שלי:

החדרים שלי:

_____________

____________________

___________________________

 

ילדים וחיות:

_____________

____________________

___________________________

 

החפצים שלי:

_______________

______________________

__________________________

 

לימודים ומנויים:

________________

____________________

_________________________

 

הייתי שם:

_____________

____________________

___________________________

החברים שלי:

_____________

____________________

___________________________

תיבת הדואר שלי:

_____________

____________________

___________________________

נכתב על ידי , 11/1/2008 16:53  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הבית של שיר!


הבית של שיר..

פרטים אישים:

גיל:19.

מין:נקבה.

אופי: חמודה מאוד.

תחביבים: לצאת עם חברים.
דברים שהיא אוהבת לעשות: לצאת עם חברים ולשמוע מוזיקה.

מזל:דגים

הבנק שלי:

הכסף שיש לי:

50,000

עבודה:

גננת.

הבית שלי:

 

החדרים שלי:

_____________

____________________

___________________________

 

ילדים וחיות:

_____________

____________________

___________________________

 

החפצים שלי:

_______________

______________________

__________________________

 

לימודים ומנויים:

________________

____________________

_________________________

 

הייתי שם:

_____________

____________________

___________________________

החברים שלי:

_____________

____________________

___________________________

תיבת הדואר שלי:

_____________

____________________

___________________________

 

נכתב על ידי , 11/1/2008 16:50  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הבית של כוכב!



הבית של כוכב..

פרטים אישים:

גיל:16.

מין:נקבה.

אופי: צ’חיקה
תחביבים: שופינג.
דברים שהיא אוהבת לעשות: שופינג.

מזל:קשת.

הבנק שלי:

הכסף שיש לי:

50,000

עבודה:

שחקנית.

הבית שלי:

 

החדרים שלי:

_____________

____________________

___________________________

 

ילדים וחיות:

_____________

____________________

___________________________

 

החפצים שלי:

_______________

______________________

__________________________

 

לימודים ומנויים:

________________

____________________

_________________________

 

הייתי שם:

_____________

____________________

___________________________

החברים שלי:

_____________

____________________

___________________________

תיבת הדואר שלי:

_____________

____________________

___________________________

 

נכתב על ידי , 11/1/2008 16:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיטל המנהלת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיטל המנהלת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)