לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

i’’ll think about it



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007


שלווווווווםםם

 

טוב...אז ככה..

ממ...משעמם לי...אני בבית וכל החברים שלי מהפנימייה בפנימייה...

עוד מעט אני הולך לביג לקנות חולצה לבר מצווה של דורי!!!

מחר הבר מצווה!...

אני ממש מתרגש בשבילו!...

איזה כיף הולך להיות מחר!

אני הולך לראות את מאי ואת כל החברים שלי מכאן!!!

עכשיו בזמן שאני כותב אני נהנה מהטעם המענג של סוכריות על מקל בטעם תות ללא סוכר של מסטטטטטטט!!!

(אני מכור לזה!!!)

 

ירדן...

אני אוהב אותכם!!!

מתגעגע המון יפים שלי!...

מקווה שאתם נהנים!

תהנו בקומזיץ עם האקסטרנים ותחגגו ליאיר הגיי(איזה הומואי זה להגיד גיי חח...) את היומולדת הכי שמחה בעולם!...

 

יאיר אח שלי יגייבר אחד!!!

מזל טוב!!!

אוהב אותך אח שלי למרות שאתה גיי חח...

(אם אתה גיי זה אומר ששרה בן???)

חח סתם שרה חולה עלייך יפה שלי!!!

 

יאללה ביי אנשים...!!! 

 

נכתב על ידי , 29/10/2007 16:05  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שלוםםםםם


 

 

שלום אנשים!!!!!!!!!!!!

סוף סוף פתחתי בלוג =] הגיע הזמן...=]]...

אז ככה...ממ...

היום...בקיצור...-שיעמום-...

כל היום במחשב וטלויזיה -נמאס-...

השבוע אני בבית...ירדניסטים?אוהב המון!

הקיצר אני יכתוב ויעצב כבר מחר ביי....

 

 

נכתב על ידי , 28/10/2007 22:35  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 29

ICQ: 425702226 




15

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאורוש =]] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אורוש =]] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)