לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

SEXy waterballoon & her life



Avatarכינוי: 

בת: 30

ICQ: 247501226 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007


אני לא חושבת שיש דרך אחרת

בה אני יכולה לתאר את ההרגשה לי

ואת המצברוח שלי בימים האחרונים

חוץ מלהגיד שאני...

 

פשוט מאושרת:)

 

וזאת הרגה כל כך טובה

 

מכירים את הימים האלה

שאת פשוט מרגישים

שכולם טובים אליכם

וכולם נחמדים אליכם

והכל הולך לכם

והכל טוב לכם

וששום דבר לא יכול להרוס לכם??

 

ככה בדיוק אני מרגישה

 

וזה קצת לא קשור לנושא...אבל  פשוט ממש אהבתי את זה 3>


עריכה:

 

( נגנב ממייקי 3> )

 

מה משמעות השם שלכם?

 

A: You like to drink

 B : You like people

. C : You are really silly.

D: You like to drink.

 E: Awesome in bed.

 F : You are dead sexy.

 G : You never let people tell you what to do.

 H : You have a very good personality and good looks

 I : You Are Great in bed

. J : People adore you

 K : You're wild and crazy

 L: Everyone loves you.

M : Best kisser ever.

N: You like to drink

O: Awesome kisser.

P : You are popular with all types of people.

 Q : You are a hypocrite

. R : Easy to fall in love with.

 S : Fuckin crazy.

 T : You're loyal to those you love.

U : You really like to chill.

 V : You are not judgmental.

W : You are very broad minded.

 X : You never let people tell you what to do.

 Y: Best bf/gf anyone could ask for

 

השם שלי:

 

M : Best kisser ever.

I : You Are Great in bed

C : You are really silly

H : You have a very good personality and good looks

A: You like to drink

L: Everyone loves you.

 

><

good for me ^^

 

נכתב על ידי , 13/11/2007 20:00  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



655
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לvery SEXy waterballoon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על very SEXy waterballoon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)