לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Edenika_Life




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

קצת עלייי....


מה קורה מה המצב ?

שמי עדי ואני תלמידת בית ספר בתל אביב!!!!

זה ממש מעפן כי זה ממש מתחיל לשעמם גם השביטה וגם הלימודים!!1

כל יום אותו הדבר וזה עולה לי על הסעיף!!!

 

אני הולכת כל יום לבית הספר (המפגר) עם דהר וירין - הם ממש חברות טובות שלי!!

אבל... ליפעמים אני מרגישה שהן לא ממש מצליכות להבין אותי או שהקשר שלנו לא מספיק חזק...

אני כנה איתן כמה שאפשר... אבל ליפעמיים זה פשוט לא זה....

אני משטפת את ירין יותר מדהר בדברים אישיים יותר...

אבל עם דהר יש לי כימיה יותר... ועם ירין זה צחוקים ופדיחות!

אבל עכשיו אני די מיתרחקת מירין וזה מטריד אותי גם אני מוצאת את עצמי מרכלת עליה עם דהר...

אני יודעת שזה מרושע.....

מה שמכניס אותי למצב של בילבול, האם בכלל הן חברות אמיתיות?!!?...

ירין מתחילה באמת לעצבן... למה? בגלל שהיא כזאת מפגרת ליפעמים!!!

היא כאזות תמימה!!! פשוט מנותקת מה _ע_ו_ל_ם!!!!!

שפוטה ולא יציבה ....

יש לה אחות קטנה בשם אלונה, וזה ממש הפוך כשאני רואה את הריבים שלהם אני מרגישה שאלונה בת 14 וירין 8

(הגיל של אלונה _8 הגיל של ירין_12)

 

נעזוב שניה את הקטע הזה ונעבור ליותר סבבה... *** לפני כמה זמן לירין היתה יום ההולדת ה-12 ...

אז אני תמיר ודנה החלטנו לעשות מסיבת הפתעה ליום הולדת .

היה נחמד קישטנו עם בלונים בחצר קנינו ממתקים ובלונים ויצא דווקא די יפה!!!

 

יש לי אחות גדולה בשם מיכל ... היא עכשיו בצבא...

ליפעמיים אני ממש מקנא בה היא ממש יפיפיה ובתיכון תונה בנים עמדו בתור בישביל לצאת איתה לדייט!

היא גם הייתה מאוד מקובלת..

היא פשוט מושלמת! היא נחמה יצירתי פיוטית יפיפיה מגניבה עדינה מושכת רזה גבוה עם שיער כזה מושלם!!!!

שטני ארוך חלק ובסופו יש לה תלתלי בקבוקים!

ותמיד שאנחנו הולכים לאירועים מישפחתיים זה תמיד מיכל,מיכל,מיכל ומיכל!!!

אף פעם לא עדי!!! זה ממש מבאס

בשבוע הבא יש חתונה במישפחה אז תהיו בטוחים אני אני אתפוס ת'במה הפעם.....

 

תבואו לפוסט הבא שלי של החתונה...

 

נכתב על ידי Edenika , 29/10/2007 10:36  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  Edenika

בת: 29






הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לEdenika אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Edenika ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)