לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יומן אישי , אוסף של רגעים מהחיים שלי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

קצת על עצמי


אני מניח שאם אני אמשיך לכתוב כאן הרבה זמן אני אצליח לתת תמונה לא רעה על מי שאני (לפחות את איך שאני רואה את עצמי), די מזמן כתבתי ספר קצר שהוא גם סוג של יומן , אני חושב שזה מה שאני הולך לעשות שוב.

לפני יומיים הקשר שלי ושל ש. נגמר, לא היינו ממש זוג וגם זה לא קשר ארוך , סה"כ חודש וחצי (ברוטו) , אבל אם להיות ממש כנה עם עצמי אז למרות שזה היה קצר זה היה הקשר הכי משמעותי שהיה לי בחיים , הייתי נשוי עד לפני שנה , ובחמש שנים שהייתי עם גרושתי לא הרגשתי כלפיה אפילו לא חלקיק ממה שהרגשתי כלפי ש. , היא ממש השפיעה על החיים שלי, ועכשיו זה נגמר, זה נגמר כי זה לא התאים לה, אני לא עשיתי לה את "זה" או איך שזה לא נקרא , שורה תחתונה היא לא רצתה יותר, קשה לי להאמין איך קשר כל כך קצר יכול לגרום לרמות כאב כל כך גדולות , זה אף פעם לא קרה לי , תמיד זה היה אני שמכאיב , שגומר , שעוזב.....מה לעזזל קרה לי ?

אבל אני כל כך שמח שחוויתי את כל הרגש הזה איתה , עכשיו אני מבין מה זה אומר להיות מאוהב (על תקיאו בבקשה).

מי שלא חווה את זה לא יכול להבין

כל פעם שהייתי רואה אותה הייתי צריך לנשום עמוק, זה כמו לרדת ברכבת הרים, הרגש היה כל כך חזק שזה הפך להיות ממש פיזי , אני יודע שכל הרגש הזה הוא גם מה שהלחיץ אותה וגרם לה ללכת אבל מה לעשות ? לא משנה כמה שניסיתי להיות "קול" (וניסיתי) , זה לא עזר , היא קלטה בדיוק עם מה יש לה עסק.....כלבלב מאוהב ....בחיי שיצאתי פטת (קיצור לפטתי)

עכשיו אני עצוב. זה נראה כאילו איבדתי את ה"אחת" שלי , זה מרגיש כל כך כל כך רע

נכתב על ידי , 29/10/2007 12:23  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בן 32


כשאומרים "יהיה בסדר" זה תמיד מקום לדאגה

"זה לא כזה נורא" = זה נורא בריבוע , ונראה אותך כשזה יקרה לך

"עד החתונה זה יעבור" = תודה רבה באמת ....זה אומר עוד שנים של חרא

"אל תעשה מזבוב פיל" = אני לא יעשה .....אבל אני עוד שניה שובר לך את הפנים כי גם ככה אני עצבני

"לא נורא פעם הבאה יהיה יותר טוב" = נורא וחצי , ומי רוצה לעשות את כל זה שוב?

" אל תיהיה ילד" = ראית פעם ילד בגובה שלי במשקל 85 ק"ג עם מבט של רצח בעיניים רץ לכיוון שלך?

" תפסיק להתבכיין" = באמת כדאי שאני אפסיק

"מה אתה ילד?" = כן !!!

"היא לא בשבילך" = בטח שכן .....וזה לא מנחם

"יותר טוב שזה קרה עכשיו" = אולי כן ואולי לא ....זה לא עיניינך , ואתה בטח לא עוזר

" סתם כלבה , יש כמוה 1000" = תראה לי אחת !!!! לא ,זאת סתם כונפה.....וזאת מגעילה אותי ....אתה סתם שקרן אין 1000

" איזה זונה היא יצאה" = כן....עכשיו קח אותי לשתות משהו

" עזוב...בוא נמצא לך משהו יותר טוב" = אתה חבר טוב שלי ואני אוהב אותך שאתה כזה

"אני בחיים לא אסלח לה על מה שהיא עשתה לך " = עזוב זה בסדר (תמשיך תמשיך זה עושה לי טוב)

"אחי כל מה שאתה צריך ....אתה יודע...." = כן....כרגע כלום , רק תישאר חבר כזה כל החיים

"נו ? איך הולך אח שלי ? הכל טוב ?" = לא !! הכל חרא , אתה לא אחי ולא חבר שלי , כלום לא הולך לי ועוד שניה גם אתה לא!! (אחרי שאני אשים אותך בכיסא גלגלים)

" תביא חיבוק" = טוב....אבל אני רוצה להיות לבד

"די אין לי כח בשבילך " = נו.....רק עוד פעם אחת ודי .....בבקשה

" מה יעשה לך טוב? רק תגיד" = ערב זונות ....מה לא ברור? (ערב זונות=יוצאים לבר ומתחילים עם בחורות ושותים למוות)

"אתה כל היום תופר ? בסוף ינשור לך " = חחח דבר עם האגו שלי ....הוא כרגע בחוץ עושה סיבוב דאווין

אני חדש כאן בבלוג ואני לא ממש יודע מה זה אומר להיות כאן

אני נפרדתי לא מזמן מבחורה ולצורך העניין נקרא לה ש. אז אני הולך קצת לקשקש על זה (בעיה שלכם אתם לא חייבים לקרוא את זה ).

 

נכתב על ידי , 29/10/2007 12:16  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

גיל: 48

MSN:  elivais

תמונה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנקודת קיצון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נקודת קיצון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)