לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הגיע הזמן שאני יפנים מה שכתוב למטה לא?



Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2008

אני לא בתולה


אני קשתXDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

 

חעחעחע פוסט למטה

נכתב על ידי , 26/3/2008 16:43  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קולללללללללללללללללללD:


היום היה ממש משעמם.

בשיעור מדעים הצקתי לששון ונופר בהתה בנו כל הזמןO:

בשיעור אנגלית היה ממש מצחיקXD

אני וסיטון דיברנו שעות על סשה החבר של נועה,ופתאום נועה בראון באה ביציאה "מה?!? יש לה חבר???!?!." ואני וסיטון צחקנו על הדיליי שלהXD

לי ולסיטון הייתה שיחה עיוורת, היא אמרה משהו ואני לא שמעתי טוב ובסוף זה נגמר בלעצבן את נועהXD(מסכנה).

אני וסיטון דיברנו על זה שסשה בן 16 וסיטון שמעה שאמרתי שנועה מתחילה עם מישהו בן 16 וחצי (זת"א בוגדת בחבר שלה) והיא אמרה שתיזהר אם לא הוא יאנוס אותה ואז אמרתי אבל סשה לא אנס אותה ושעות דיברנו על משהו שאנחנו אפילו לא הבנוXDDDDDDDDDDDDDDDDDD

ובסוף נועה בראון הלכה וסיפרה לנועה הכל והיא התעצבנה עליי בגלל מה שסיטון אמרה לה ואז אני חשבתי שהיא התכוונה לגל(האקס של נועה)

הקיצר לא הבנו אחת השנייה וזה יתפתח לאי הבנה ענקקקקקקקקקקקקקקק(אבל היה מצחיקXD)


בשיעור אנגלית נועה בראון סיפרה על החרא שלה שלא יוצא, שהיא כבר שבוע בעצירותXD

אז אני וסיטון צחקנו עליה שהחרא משתלט לה על הראש והוהא רוצה סמים (כי היא כתבה במחברת משהו עם דראגס). אח"כ היא אמרה שכואבות לה הרגליים אז אמרנו שהוא עכשיו עבר לרגליים ושני לא מבינה למה אנחנו מתפקעות ימצחוק ובשולחן ליד אני שומעת את נדב מספר לנתנאל את כל השיחה שלנוווווווווווווXD


בהפסקה דיברתי עם עדן על משהו שמאוד מציק לי ולא יכולתי לדבר עליו עם אף אחד.

בתכל'ס הרגשתי טוב על זה שהוצאתי את זה סופסוף מהבטן, אבל בשיעור מת' נשברתי. נכנתי למצברוח רע והתחילו לרדת לי הדמעות שלא נתתי להן לרדת בהפסקה.

תירצתי את זה בזה שאני דומעת(כי אני דומעת המון, יש לי עיניים רגישות). אבל לא יכולתי להתרכז בשיעור ונועה(בראון) שמה לב אבל התחמקתי ממנה.


פז הבטיחה לי שהיא תבוא איתי לת"א.

אבל היא לא עונה לי><

פאק.

נכתב על ידי , 26/3/2008 14:46  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אנורקסיה


אמא שלי נותנת לי יחס של אנורקסית.

היום אכלתי ארוחת ערב והיא הכינה אותה, וכל הזמן דחפה לי דברים לצלחת הואמרתי שאני לא רוצה כי אני שבעה והיא הכריחה אותי לאכול וכבר רציתי להקיא!!!!!!!!!!!

אמא שלי היא תימנייה עם אופי של פולנייה וזה שילוב קטלני. מאודדדדדד קטלני><


אתמול הייתי אצל קוסמטיקאית, קוסמטיקאית מתעללת.

היא עשתה לי כוויה ותלשה לי את העור מעל לשפה העליונה וזה כואב לייייייי.

היא גם עשתה לי שעווה ברגליים וזה כלכך כואב לי ואני לא יכולה ללבוש תחתונים רגילים רק בוקסר(בוקסר פרדוXD).

היא גם אמרה שיש לי סימנים ברגליים שמעידים על תת תזונה.

היא הלחיצה אותי ברמות ועכשיו אני אוכלת ושותה כמו בהמה כי היא הפחידה אותיOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO:


הפצעO:


היום הייתי מטומטת כלכך בשיעור מת', גם לא היייתי מרוכזת אז לא הבנתי כלום.

אושרית הסבירה לנו על זוויות משולשים והיא ציירה משולש ולכל זווית מ"ס: 1,2,3 והזווית החיצונית הייתה 4. והיה כתוב למטה שסכום הזויות הפנימיות שוות לזווית החיצונית ואמרתי לנועה בשיא התמימות "אבל 1+2 לא שווה 4". ואז הבנתי בדיליי שזה לא גודל הזוויות אלה מ"ס הזוויות.

ואז מרוב שהייתי עייפה דיברתי ליד אושרית על הברזה משיעור תנ"ך והיא שמעה אותי ונועה הגנה עליי, כפרעלייךD:


היום הלכתי עם ששון לקניון ואחרי דקה היא הצטערה שהיא באה איתי כי אני חפרתי לה ברמותXDDDDDDDDDDDDDג

התחלתי לשיר לה שירים מפרוזאק ואסי וגורי וקלטת ילדים, וסיפרתי לה על שפיכליך ועל זה שאני הולכת להתנקם בנועה על הפוווווווו שהיא עושה לי כל הזמןP:

נכתב על ידי , 25/3/2008 20:02  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

2,574
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לthe girl with the broken smile(: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על the girl with the broken smile(: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)