לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Innocent


You're hiding regret in your smile there's a story in your eyes the truth is gonna change everything

Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 428075553 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2009

פוריייייייים D:


פורים היה ממש נחמד

התחפושת יצאה לי ממש טוב למרות שלקח לי שעה וחצי להתאפר -.-"

הגענו לבצפר,בדרך פגשנומ את ברקוביץ' וולדה החתולות הסקסיות D:

ואז מוקי הופיע והייתה אחלה הופעה,הוא היה ממש חמוד :)

אח"כ אני אילנה,ברקוביץ' וולדה הלכנו לקניון אכלנו גלידה...ראיתי עוד ג'וקרית..

אבל לי יצא יותר טוב P:

 

בקיצור היה טוב :)







צ'או ויום טוב :]


נכתב על ידי , 13/3/2009 15:11  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסתמונות!~!@!#


אני ולדה אילנה וברקוביץ' הלכנו למסע קניות מטורף lNOTl ברחבי אשקלון...

הלכנו לתרבוטון הצטלמנו עם כל התחפושות שהיו שם...

היה עמוס שם באופן מטורף :/

בחיים לא ראיתי כ"כ הרבה אנשים בחנות אחת...






















נכתב על ידי , 1/3/2009 15:19  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,456
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNatalie :O אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Natalie :O ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)