לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

!Ichigo Go! Go


Welcome to Strawberry Land

Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2014

מרמור של מורה חיילת בתקופה הקשה


מהמלחמה
מזה ששני עמים שונאים אחד את השני

מהעובדה שהמון מדינות שונות בעולם מאשימות אותנו בלי להכיר את הצד שלנו.


מאנשים שמסוגלים לאחל מוות לאחרים


מלראות בטלוויזיה ילדים סובלים



מלהיות תקועה בדירה
מלהיות רחוקה מההורים, החבר והחברים

מזה שללכת לסופר לקניות נהיה דבר מפחיד

מזה שאי אפשר לישון כמו שצריך בגלל האזעקות והפחד מהן



נמאס מלהחליף מסגרות  ולהתרגל לעבוד עם ילדים חדשים ובתנאים שונים כל יום,

מאנשים עם תפקידים חינוכיים בכירים שאיכשהו לא מבינים דברים בסיסיים בחינוך,

מאנשים שהורסים פעולות,

מילדים שבוכים,

מילדים שרבים ומאשימים אחד את השני,

משותפות לדירה שרבות אחת עם השנייה

ושלא מבינות אחת את השנייה.


נמאס מזה שהדבר היחיד שאפשר לראות בטלוויזיה זה חדשות,

נמאס מהריבים שיש תוך כדי צפייה בחדשות.

נמאס שאתן לא מצליחות להבין אותה.

נמאס לי מזה שכואב לה.

נמאס להיות היחידה שמבינה שהיא לא מתנהגת ככה כי בא לה, אלא אין לה דרך לשנות את הדפוסים שלה כרגע.

נמאס להסביר את זה לכן,

ובעיקר נמאס מזה שאתן אומרות "את רכה איתה מדי, ככה היא לא תלמד".

אתן לא צריכות ללמד אותה, היא לא תלמידה ולא חניכה שלכן,

אתן צריכות לנסות לעזור כחברות.

נמאס לי שלא משנה כמה אני מנסה לעזור לה כחברה, העזרה שאני מסוגלת לספק לא באמת עוזרת.


נמאס מזה שאני תמיד צופה מראש את מה שיקרה, נותנת לאנשים פתרונות שיכולים לפעול כמו קסם.

נמאס מזה שאף אחד לא טורח להקשיב לפתרונות או לפחות לפעול לפיהם.

נמאס מזה שאני צריכה להתאפק ולא להגיד "אמרתי לך" כשאני מגלה שצדקתי וש"פתרון הקסם" שלי באמת היה מתקן את הבעיה עוד לפני שהיא נוצרה.


נמאס.
נכתב על ידי , 15/7/2014 18:19   בקטגוריות אקטואליה, ביקורת, בית ספר, עבודה, צבא, שחרור קיטור, פסימי  
הקטע משוייך לנושא החם: הפסקת אש?
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



12,484

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNono-chan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Nono-chan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)