לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Beauty is truth, truth beauty


זה רק אתה ואני אוהבים באמת כל השאר מתחזים

כינוי:  SunFlower

בת: 36

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2005

דוח מצב


אחרי שהבוקר הרגשתי די רע והמצב רוח לא היה משהו.

הראש שלי היה עדין שקוע בשני והרגשתי בקרקעית ושאפתי לאפס.

הסתבר ששווה להקשיב לאמא מידי פעם כשהיא אומרת לי "לכי לישון ןתרגעי".

 ישנתי שנת צהריים נהדרת.

התעוררתי עם צלצול הטלפון מאהובי.

 דיברתי עם מישהי ששני ואני התחברנו אליה דרך הבלוגים צחקנו ודיברנו:)

 אכלתי ארוחת ערב כייפית עם ההורים.

 היה לי מצב רוח טוב וסחטתי תפוזים והיה  מיץ נורא טעים:)

 סידרתי את כל העיתונים בסלון עם אמא

ואמא נבהלה כשראתה את חשבון הפלפון שלי(120 שקל) חחחח ובסוף מתברר שייש טעות וזה בגלל שפתאום הוסיפו לי שאני צריכה לשלם על שירות תיקונים אז נטפל בזה במהלך השבוע... והחשבון שלי היה בסדר גמור:)

אמא רצתה ליסוע לאיקאה אבל אבא ביקש שלא ניסע

כרגיל הוא עם הקמצנות שלו

זה לא יברח לנו כל כך מהר

ומקווה שניסע במהלך השבוע

עכשיו כשאמא בחופש כמה ימים מהעבודה:)

 עוד מעט אני אלך ללמוד עוד קצת למבחן בסוציולוגיה ולחשוב מחשבות חיוביות

 מחר אני ארשם לספריה העירונית :)

 

 , החיים יפים וטעימים שיהיה שבוע מצוין עם הרבה חיוכים:)

 

מדהימה אני פשוט מדהימה

"מעצב לחיוך איך את עושה את זה?" הוא אמר לי;)

נכתב על ידי SunFlower , 19/2/2005 19:10  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



882
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSunFlower אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על SunFlower ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)