לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Beauty is truth, truth beauty


זה רק אתה ואני אוהבים באמת כל השאר מתחזים

כינוי:  SunFlower

בת: 36

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2005

לפני שנירדמת


יום עם דברים מכל הסוגים.

 

*קיבלתי 95 על הכתבה באנגלית

*70 במבחן במתמטיקה שהייתי אמורה להכשל בו.

*רצתי 900 מטר בספורט

*חזרתי חצי דרך הביתה עם אהובי וקיטרתי לו כל הדרך

אח"כ הרגשתי ממש מפגרת והצטערתי על זה מאוד.

:(

*למדתי למבחן בסוציולוגיה. כמעט סיימתי לעבור על כל החומר ומחר המבחן:(

אני לחוצה:(

*ניפגשתי עם חבר'ה שאני עושה איתם את הסרט לבגרות. היה ממש כייף ונהנתי

הם מתייחסים אלי יפה ואני בעינינים ועושה משהו:)

*מקווה מאוד לראות מחר את אהובי ויש לי אחלה תירוץ, הלואי והכל יסתדר

אני כל כך מתגעגעת:):) אפילו שראיתי אותו היום קצת, אבל הייתי מעצבנת אז לא נחשב :/

*אני לפני מחזור ויש לי מצבי רוח מעצבנים שקשה לי לסבול את עצמי:/

*אני רוצה חיבוק!

לילה טוב:)

 



נכתב על ידי SunFlower , 21/2/2005 22:15  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



882
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSunFlower אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על SunFlower ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)