לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Beauty is truth, truth beauty


זה רק אתה ואני אוהבים באמת כל השאר מתחזים

כינוי:  SunFlower

בת: 36

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2005

זה לא יעבוד. נראה לי...


נסענו לארוחת ערב אצל סבא וסבתא

הכל היה מושלם וסבתא הכינה את האוכל המעולה שלה

כמו שרק היא יודעת.

רן התקשר מידי פעם.

בפעם השניה זה על משהו אחר- שני.

בצהריים סיפר לי שהשאירה לו הודעה באיסקיו אתמול

אבל לא היה מול המחשב ולא יכול היה לענות.

כעת הם דיברו ומסתבר כמה מצחיק

שהיא רוצה את המנופול שלה חזרה.

היא כבר תקח אותו ממנו במהלך השבוע

ולא דואגת בקשר לזה.

רן הציע לי לחשוב שוב על העסק

על זה שאני בזמן הזה של הנתק משני

עלולה לאבד אותה לתמיד

ושום חברות לא תהיה כמו זו.

קשה.

הדמעות זלגו

לא יודעת אם רן הרגיש מידי פעם את ההתנשפויות שלי

אני אוהבת אותה

אבל לא יכולה להמנע מתחושת התחרותיות והקנאה שהרגשתי

הדיבור שלה, היחס שלה לדברים.

זה לא היה פעם.

או שהיה ואני לא ראיתי את זה?

כל החיים שלי אני חיה על פשרות

גם אני משתנה ולאט לאט מתחילה לדבר

וכל הזמן משתיקים אותי כי אני רגילה לשתוק

ולאנישם קשה לקבל את זה כנראה.

איך אפשר שלא לקנא?

אני רואה אותה לא נמצאת בביצפר חצי מהשיעורים

ומוציאה ציונים יותר טובים ממני

אחרי שאני נמצאת בכל השיעורים, מכינה את כל השיעורים

חורשת כמ מטורפת למבחנים ומקבלת זין בעין בסוף.

כוסאמק!

החיים המסריחים האלה לפעמים בשקר

יום שישי טיפוסי ולא רואה את חבר שלי

כי מפחדת להגיד לאמא שאני הולכת לידיד

סתם להמציא להם משהו

מפחדת מהחקירות האלה של הליפני ואחרי

פחדנית.

חושבת עליו ומתגעגעת.

 

ושני? בטח תצא הלילה לחבר שלה או שיעשו משו ביחד

אמא שלה כבר מזמן התיאשה ממנה בטח

אבל עדיין כבר אין סודות לשמור

ולמרות שהמצב אצלהם בבית גרוע

היא לי חיה בשקרים

 

כל אחד והבעיות שלו

 

רן ניסה להראות לי בטלפון שתחושת התחרויות אולי לא רק אני מרגישה

וגם היא בטוח מרגישה את זה לפעמים, רק שאני לא שמתי לב לזה

ויש במה לקנא הוא אמר לי "את יפה ממנה, יש לך משפחה טובה, יש לך חבר מושלם שתמתיחס

אליך יפה"

מה שנכון נכון ואין הרבה בעיות בחיים מלבד אהבה בסתר

 

לא יודעת.

לחזור ? לא לחזור? נמאס לי להתפשר ולהרגיש שאני חייבת להתנצל.

רוצה שיקשיבו גם לצד שלי בסיפור, שהכדור יסתובב לא רק סביבה

רוצה להיות חצי ולא להתחבא מאחורי הגב שלה והתדמית שלה

רוצה להיות אני בזכות עצמי

 

מתגעגעת אליה אבל חוששת שזה לא יעבוד שוב פעם

כנראה שזה משהו בתוכי

שאני קנאית מסתבר ותחושת תחרותיות שקשה לה להעלם.

 

חרא.

 

לילה טוב.



נכתב על ידי SunFlower , 18/2/2005 22:24  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אוהבת את ימי שישי


ימי שישי בזמן האחרון חוזרים על עצמם באותו קסם מיוחד שלא ניתן להחליפו.

בבוקר מצאתי עצמי עם הסכין גילוח, הקרם גוף

דאגתי לטפח את עצמי כי כידוע אחרי ביצפר מגיע הזמן איכות עם אהובי.

בביצפר היה נחמד

ולא יכולתי להתעלם מכל מיני דברים ששני עושה

לפעמים אני מוצאת את עצמי בוהה בה בשיעורים

לא יודעת מה לחשוב

סתם מסתכלת עליה וחושבת על מה היא חושבת עכשיו,

מה עובר עליה, טוב לה? רע? התחדש משהו אצלה מאז שניפרדנו?

...אני רק שומעת שהיא לא ישנה הרבה בבית לאחרונה...

 

אהובי אסף אותי מביצפר, בדרך קנינו קצת אוכל

וזזנו לכיוון הבית שלו.

התארגנתי במיטה ואהובי הכין לנו סנביצ'ים טעימים עם פיתה טעימה:)

כמובן שאחרי הסנביץ אנחנו זוג חרמנים

והתנפלנו אחד על השני כמו זוג מטורף

אפילו 69 מסורתי לא הצלחנו להעביר והוא זיין אותי בכוח

שכמעט נפלתי מהמיטה

היה מדהים ובסופו של דבר הגענו לתנוחה הגמירה שלי ;)

תנוכה שאני תמיד גומרת בה

וככה יצא בספונטניות וגמרנו יחד

היה מדהים:)

היינו קצת פוצי מוצי אחד כלפי השניה

נירדמנו, דיברנו בעיקר התוודאנו באהבתנו

ודיברנו על החתונה שלנו עול זה שאני רוצה לעבור דירה.

ילדה בת 17 שעוד לא סיימה תיכון

חולמת על דירה, חתונה

מוותרת באופן ישיר על הצבא

ורק רוצה ללכת ללמוד באוניברסיטה פסיכולוגיה סוציולוגיה

להיות עובדת סוציולוגית ולמכור רבי מכר

בנתיים שאהובי יעשה הופעות בכל רחבי הארץ

ויסע איתי מיד פעם להופיע בחו"ל אוני במחקרי הפסיכולוגיה שלי ;)

אני והחלומות שלי..

קצת נסחפתי....

 

לא חשוב.

 

אהובי סיפר לי שאתמול שני שלחה לו הודעה באיסיקיו

והוא לא היה מול המחשב ככה שלא יכל לענות לה

מעניין מה היא רצתה

אני נורא סקרנית וזה מדאיג אותי.

 

אולי זה בקשר אליי,

אולי זה בכלל משהו אחר

אולי אולי אולי

לא רוצה לחשוב כלום עד שאני אדע את התשובה האמיתית...

 

עוד מעט נוסעים לארוחת שישי אצל סבא וסבתא

ואני אזכה לראות תמונות מהקורס איפור של בת דודתי

שאיפרה אותי לפני כמה שבועות

מעניין איך יצאתי:):):)

 

שיהיה אחלה ערב ושבת נהדרת

עם מזג אוויר שחבל לפספס ולא לנצל:)

 

נכתב על ידי SunFlower , 18/2/2005 17:14  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פעם הייתי "קוקלקה" הוא הלך ואני אותה אחת


כשרק עלינו לארץ

אבא שלי במקרה פגש אותו

קנינו ממנו את האוטו הראשון שלנו

זה היה אוטו ישן שהחזיק אצלנו כמעט שנה

ונסענו איתו הרבה למרות הכל.

הוא עזר לנו עם למצוא דירה לשכירות זמנית

אפילו דאג לנו לרהיטים

היה בא לבקר הרבה

והיה מאוד אהוב בקרב המשפחה הגדולה

יום אחד הביא לי בובה

ומאז הפעם הראשונה שראה אותי קרא לי "קוקלקה" -בובה ברוסית.

הוא לימד אותנו מה זה מלאווח

ואהב לאכול מהאוכל שאמא מכינה

הוא עבד במשטרה

ולקח אותנו , אותי ואת אחי הגדול לסיורים במשמר האזרחי מידי פעם

כשאח שלי יצא לטיול כשעוד למד בבצפר היסודי

הוא התנדב לבוא איתו והם בילו יום כייף ביחד

ומידי פעם יצא לי לעיין בתמונות...

בחגים הוא היה שולח לנו גלויות.

כל פעם ממקום אחר בעולם.

הוא ואישתו אהבו לטייל.

שבוע שעבר התקשרה אישתו להודיע שהוא נפטר מסרטן.

יום ראשון למחרת אבא ואח שלי נסעו ללוויה.

הם סיפרו שהיו הרבה מאוד אנשים

ואמא ואני התארגנו לפני כמה שעות

ונסענו לבית האבלים.

את הבית מצאתי אני

וזיכרוני מגיל 6 כנראה לא מאכזב ומשמש למשהו.

ניכנסו בדלת

ולפני ניצבו המון תמונות על כל קיר והרבה אנשים יושבים.

חשבתי שהם אוהבים תמונות עד שראיתי את הכן

ואמא סיפרה לי שאישתו ציירת.

ישבנו עם אישתו- אלמנה כיום

דיברנו על מותו, כמה עצוב וכמה לא בזמן.

לפחות הוא מת מאושר

הוא ראה את העולם,

אישה אוהבת,

שתי בנות מקסימות ואפילו נכדות

היתה לו עבודה מוצלחת במשטרה

הוא חי את החיים בהרבה אושר והצלחה

היתה בו שמחת חיים נדירה מאוד.

זה היה עצוב...

ואני ברחתי עם הדמעות החנוקות לעבר הקירות

ולציורים של אישתו.

היה שם ציור של"נערה עם עגיל פנינה"

הספר שסיימתי לקרוא לפני כמה ימים.

התפעלתי מהדיוק בו ציירה את הציור

ממש כמו המקור

במיוחד אחרי שקראתי את הספר

ואני יודעת על מה מדובר.

היו עוד הרבה ציורים,

רובם בסגנון קלאסי יוצא מהכלל.

הציורים הכי יפים מבין כל אלו שראיתי אי פעם ביחד

אפילו לא משתווה ללאויס רויו ששני אוהבת כל כך.

עכשיו אין שני לספר לה

נגמרה החברות

ואני בטוחה שהיא היתה מתלהבת אם הייתי מספרת לה...

החיים האלה כל כך קצרים

לבקר משפחה אבלה זה לא קל

אבל אמא אמרה שזו מצווה

והיה לא קל

שלא ידעו יותר צער.

נכתב על ידי SunFlower , 17/2/2005 21:04  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

882
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSunFlower אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על SunFlower ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)