לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Beauty is truth, truth beauty


זה רק אתה ואני אוהבים באמת כל השאר מתחזים

כינוי:  SunFlower

בת: 36

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2005

אמממ


יום חמישי.

 

פתחתי את הבוקר עם קופסה עןם השטויות הקטנות שלי והוצאתי מתוכה את אותה שרשרת

שלא ענדתי על צווארי כבר תקופה לא מוגדרת, הוצאתי עגיל שאני אוהבת ולצערי העגיל השני

שבור. לפחות עגיל אחד נראה לא רע בככל:)

התלבשתי בבגדים נוחים ומגניבים והמצב רוח היה בשחקים:)

צחקתי עם טיפי על הבננה שהבאתי לביצפר

דיברתי עם מישהי מהכיתה על בנות ועל קנאה

כולן אותו דבר- כולל אני.

לא ממש הקשבתי בשיעור ספרות,

ובשיעור פיזיקה יענו הקשבתי.

בעשר וחצי יצאנו כל שכבת יא' לכיוון רמת גן לתאטרון יהלום.

שם ראינו הצגה בנושא האינטרנט.

אני נורא אהבתי את ההצגה ומצאתי מקום להזדהות.

אחרי הכל האינטרנט גרם לי לנזקים לא מעטים

שאי אפשר לשנות לצערי...

לפחות דברים מסתדרים בסוף ;)

אחרי שחזרנו לביצפר והייתי עוד צריכה להשאר לשיעור רוסית

וויתרתי על העסק והרשתי לעצמי להבריז.

זה לא קורה לי הרבה שאני מבריזה אבל מותר לי מידי פעם

זה לא חטא, כולם עושים את זה מידי פעם, גם לי מותר פעם אחת.

אמא הפתיעה בשעות הצהריים כאשר הביאה איתה תותים קטנים וחמודים

והודיעה באושר רב שהיא יוצאת לחופש למשך כל השבוע הקרב ובא.

זה די מדליק שאמא תהיה בבית וקצת תנוח

מצד שני אף אחד אל רגיל שאמא נמצאת בבית,

והיא כמו אורחת בבית וזוכה ליחס של מלכה.

עכשיו אולי בצהריים היא תהיה בבית, אולי תלך לבקר חברות

מה שבטוח הזמן שלי בשעות הצהריים בשבוע לא יהיה כל כך לבד...

ומקווה שלא ישפיע יותר מידי על הפגישות שלי עם אהובי.

למרות שגם ככה אנחנו לא ניפגשים הרבה לצערי

מי יודע מה יהיה השבוע..

יהיה טוב?

 

דיברתי היום עם מישהו שהגיבה לי בקביעות בבלוג הקודם

וגם מכירה את שני מהבלוג שלה

סיפרתי לה על החברות שנגמרה בנינו

היא נורא הצטערה בשבילי

אבל מה היא כבר יכלה לאמר?

:/

 

אמא רצתה לנסוע לבקר את אישתו של חבר טוב שהיה לנו במשפחה

שנפטר לפני כמה ימים מסרטן.

הוא עזר לנו הרבה

וממנו קנינו את המכונית הראשונה שלנו כשרק עלינו לארץ.

מאז נשארנו בקשר והוא היה בא לבקר אצלנו הרבה

ונורא אהבנו אותו.

הוא קנה לי בובה איזה יום ותמיד כשראה אותי חייך חיוך סבא וקרא לי "קוקלקה".

היום אף אחד כבר לא יקרא לי ככה, הסרטן לקח אותו.

אמא קצת נירדמה פה וכנראה שלא ניסע

למרות שאני לא אוהבת לבקר משפחות שיושבות שבעה כי זה גורם לי לחוש שלא בנוח

אני חושבת שזה נורא חשוב

ומקווה שאמא תתעורר בקרוב וניסע...

 

מחר יום שישי ואיתו בא גם הזמן איכות שלי עם אהובי.

מקווה שלא יהיו תקלות ונבלה את הזמן שלנו בכיף:)

משוגעת עליו:)

 



נכתב על ידי SunFlower , 17/2/2005 17:49  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


* אין חוקים באהבה ובמלחמה
החוקים ברורים
מי ששאוהב הוא שחקן מצוין
יש הרבה מתחזים

* חבר אמיתי ידקור אותך בחזה
גם זה קורה
אבל דברים לא נעשים סתם

* התענוג הגדול ביותר בחיים הוא לעשות מה שאנשים אומרים שלא תוכל
אני לא מסוג האנשים שמורדים
לכן לא חושבת שלהרשים זה הכי נכון בחיים

* אנו יוצרים את עתידנו וקוראים לזה גורל
בידינו הבחירה
ולפיה הולך הגורל

* האמנות מצילה אותנו מהאמת
היא לוקחת אותנו למקום אחר:)

נכתב על ידי SunFlower , 17/2/2005 06:57  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


האם אתה מתגעגע לילדות?
לפעמים

מה הצעצוע האהוב עלייך מהילדות?
בובה חמודה שפשוט קראתי לה "קוקלקה"

האם שמרת את אחד הצעצועים מהילדות? למה?
לא
אין יל מושג לאן הם נעלמו
את הברביות זרקתי שנה שעברה

מהו שיר הילדות האהוב עלייך?
אחת שתיים שלוש אני אחשוורוש:/ (?)

מהי תכנית הילדות האהובה עלייך?
ששטוס!!
צבי הנינג'ה

אם היית יכול לחזור בזמן לאיזה גיל היית חוזר?
6

האם משכת לילדות בצמה?
לא!

האם עברת שנוי משמעותי מאז שהיית קטן?
בודאי
יש מישהו שלא?

מה המקרה הכי מוזר שקרה לך בגן?
ראיתי ילד מאונן בשיעור מוזיקה
לא ידעתי מה הוא עושה

מה הזכרון הראשון שלך?
יש כמה
במיוחד את הפעם הראשונה שישבתי על האסלה!

מה הזכרון הכי מתוק שלך מהילדות?
יומולדת 5:)
אמא הזמינה מלא אנשים
והכינה לי עוגת שוקלד בצורת דובי:)

נכתב על ידי SunFlower , 17/2/2005 06:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

882
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSunFlower אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על SunFlower ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)