לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"לפעמים אני מספר לפסנתר שלי מה שאני רוצה לספר לך"-


פרדריק שופן.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

:)


 

נכתב על ידי , 10/12/2007 13:38  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כל מיני.


אמנם אני ציוני, אבל אני בעד החזרת שטחים תמורת שלום,

אין לי בעיה עם ערבים. אני חושב שצריך להתפשר ולהגיע להסכם.

 

בגלל אנשים כאלו אני לא מחשיב את עצמי שמאלני.

 


 

עוד מעט מגיע הפסנתר החדש :)

 

נכתב על ידי , 5/12/2007 08:46  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בן: 30

תמונה




640
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , סטודנטים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשופניסט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שופניסט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)