לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סוכריות ג'לי מקפצות ^^^


היי זה הבלוג של ניק וכאן פשוט אדבר על החיים שלי ושטויות כאלה P: החיים טובים, למה להסתכל עליהם דרך משקפיים מלוכלכים? ^^^

Avatarכינוי:  nik ^^^

בת: 27

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2013    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2013

הניתוח שלי P:


הניתוח שעברתי נקרא ניתוח לכריתת סינוס פילונדלי (נראה אתכם מצליחים להגיד את זה XDDD).

יודעים שיש את הדברי הזה כשמרגישים מן אבצס בגב התחתון (מאוד תחתון) שגורם לאי נעימות כשיושבים... הסינוס הפילונידלי הוא בעצם "מחילות" (בדרך כלל אחת) שהפתח שלהן הוא באבצס.. לי היו שתיים מפני שלקח המון זמן עד שאמרתי לאמא שלי שיש לי שם משהו והיא בדקה ועוד יותר זמן עד שבאמת הלכנו עם זה לרופא...

הניתוח אמור להיות ניתוח דיי פשוט: הרופא צובע את המחילות במן צבע כחול וכך הוא יודע להיכן המחילות הולכות ואיפה הוא צריך להוציא מהגוף ואיפה לא. אצלי היו שתיים בגלל ההשתהות הארוכה עד הניתוח ואחת הייתה ממש ארוכה... הניתוח התחיל ממש בחלק שמתחיל כאילו החריץ של התחת ועוד 15-20 ס"מ למטה..

בסופו של דבר הניתוח נגמר בסדר גמור רק שהוא לקח יותר זמן ממה שהיה אמור וההחלמה שלי עכשיו לוקחת עוד די הרבה זמן... >L< והגדנ"ע לא עשתה לי משהו בניתוח גם אבל לפני הייתי ממש בסדר P: יחסית XD

היה לי פתור של חודשיים מספורט אז זה היה ממש כיף ;) למרות שבזמן הזה היו לי רק 3 שיעורי ספורט שפיסםסתי.. כל השאר התבטלו XD לא נורא וזה >L<"

לדעתי זה הכל לגבי הניתוח... אם יש לכם שאלות תרגישו חופשיים לשאול ואם אתם רוצים לשתף בקשר לחוויה מהסוג הזה שעברתם אז גם ^^^

להתראות בינתיים,

ניק ^^^

נכתב על ידי nik ^^^ , 5/5/2013 22:22   בקטגוריות אופטימי, בית ספר, ניתוח  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , בלוגי בנות , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnik ^^^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על nik ^^^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)