לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My blog:




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

יום בעיר עם האחיותת


היוש כולםם ,פעם ראשונה שלי בכתיבת ה"בלוג"או מה שזה לא יהיה

 

 

סלקום עם המבצעים המטופשים שלההה

חח שמעתםם עללל הזיקוקיםםם ,קוצור אנחנו כןן אמרנו כנראה יהיה מעניין, אנחנו תיכננו את (אני,לאלא ,שאשא)את היום "הגדול".

 

הלכנו רגלי ,לקח לנו שעה להגיע לעיר..סבבה המקום שומםם אין נפש חייה(חחח בלי להגזים)טוב אמרנו בואו נשב ברוטשילד ,מצאנו לנו פינה והזמנו אוכלל (יאם יאם)הזמנתי בייגלהה היה טעים וכל כךך פריךך ממממ..יאמי..

ישבנו בסתלבט ,חשבנו יהיה מעניין,היה יבש במדבר סיני לא היה ככה חח,

אבל לא אכפת כשיש אחיותת איתך ביחדדד הכי כיףף בעולם.הלכנו לפוקס ונכון יש ת'בובות של חלון הראווה?אז אמרתי בואו ננסה להיותת הם עמדתי כמו פוסטמה והאנשים עוברים  מסתכלים ואני לא זזה לא מדברת חח עד שלאלא ושאשא התעצבנו עליי לאלא באה ונתנה לי וואחד מכה לאףף הלו??גם ככה הוא הרוס?!חעחעח,ואני כולי דאגות היסטריה שעה שעהה עד שהבנתיי:איך הבובות הגיעו לווטרינה,חקרתיי את הווטרינה אמרתי איך לעזעזאל הם הגיעו לשםם?חח .טחנו כמו שצריך ויצאנו לגן העיר עד רבע ל9 קנינו מסטיק חחח והמשכנו ללכת במדרכובבב(איזה פרטים קטנים אה?)קיצר עלינו עליותת יו והיה שם ביתן כזהה של פעם יענו לדוגמה אז זה כמו בובה וזה בתוף ביתן זכוכית יענו דמו ,ואני שעה עושה לבובה :"2 מסטיקים"מדברת איתו בשפת הסימנים ואשכרה כאילו בית השעווה זה היה מפחיד מוות,אני דמיינתי אותו ממצמץ ,פתאום הוא היה עושה לי בוו?חח המשכנו ללכת ואזז היה בוםם חח זיקוקים שעה אנחנו מחפשות את זה עלאק אמרו איפה שלא תיהיו תוכלו לראות ,כוסעמקקק,בוריס התקשרה לגרותת אותיי:" אוי הזיקוקים איזה יפים ואו והיה עיגול",ואני כזה כע אנחנחנו ראינו דולפיניםם חח ומיקי מאוס,אני חושבת שהיא חשב שלקחתי טריפ,קוצור המשיכה לגרותת ואמרה:" צילמתי את זה" חחח,כולם מבאסים ואמרים מהה עד לשם הלכת מפה רואים יותר טובב,זה אשכרה מבאס אבל בקטנה,אמרתי לההה ולכולם העיקר עשיתי יום פאנן עם שאשא ולאלא אזז הכל דבש..וגם הרווחנו מסטיק ובייגלהה(אניי)חח אחר כך הלכנו לקנות אייס וקולה ישבנו והתקררנו לנווו.

חיכנו לאוטובוס וכל שנייה לאלא מתוך אינסטיקט מסתכלת כל חמש דקות עם יש אוטובוס באופק .קו 11 הגיע עלינו וישבנו מאחורה היה שם איזה איטיופי קרצייה,פתאום  מתחיל לספר לנו בדיחות ,ושמע בנאדם זה לא מצחיק,אחר כך מתחיל לחקור,היה מפחידד כאילו בנאדםם?שחרר יא פדופילל?ואז הוא שאל את מי שהיה  לפניוו רוצה לשמוע בדיחה והההוא כולה מפחד שלא יאנוס אותו אומר לא לא!?!התחיל וויכוח על הבדיחה באטוטובוססס דייי אישש הוא לא רוצה לשמוע ת'בדיחות המעפנות שלךךך"

חחחח

קוצוררר היה חוויה

הרווחתי פאנן של יום עם שאשא ולאלא

בייגלה טעים

מסטיק

ואייסס

וגםם קירור

אפאצ'יייי(למישו יש טישו)

 

אז בואו נסכם:

אני עוברת לאורנג'

פעם הבאה שואמרים לכם זיקוקים ומוסיקהה אל תאמינו

שעה אנחנו מחכות למוזיקה

המוזיקה היחידה ששמענו זה מקצב הגוףף,הצלצול המפחיד של שאשא,והשירים שיש לי בפלא(תאמינו ליי אתם לא רוצים לשמוע)

 

ל:לאלא ושאשא:המוזיקה הייתה ברדיוו חעחעחע

 

היה כיףף של יום נהנו וחזרנו מוקדם אוףף מבאס.אבל מצחיקק

לילה טובב אנשים?! :)

 

 

 

 

 

נכתב על ידי נשנש-נופר , 1/11/2007 23:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  נשנש-נופר

בת: 32






הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנשנש-נופר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נשנש-נופר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)