לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

=OmEr666=


Welcome To Hell


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>


ללא שם

תפסיק לחוש אתה ההומו פה

מפחד שידעו מי אתה?

פחדן

אתה עושה מעצמך צחוק

לא מוכן להראות את השם שלך נו באמת

אין לך זכות בכלל להגיד משו לאחרים

הומו

נכתב על ידי , 18/12/2007 15:26  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



........


מיכל כוסית 3>
נכתב על ידי , 17/12/2007 19:16  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני בנתניה


אז אני פה בנתניה אצל בני דודים לראשון קוראים שחר והוא בגיל שלי (13) ולשני קוראים גל והוא ב 16 וחצי

אז היום בבוקר ישנתי כמו בן אדם רגיל בשעה 11 (^_^) ושחר הגיע (T_T) הו עלה לחדר שאני ישן בו והתחיל להציק לי וזה לא היה פייר!@#$%^%^& אני כולה רוצה לישון עד 12 >:0 וזה מה שהוא עשה (הינה שחר מרוצה?)

הוריד את השמיכה

"פוו" באוזן (>.<")

משך את המכנסיים ואז שחרר(פאק ממש לא נשמע טוב)

דיגדג לי את הכף רגל (פאק אתם לא מבינים כמה זה מעצבן!!!!!!!!!!!)

ואז התעוררתי T^T ואז הוא קפץ עלי וצעק "עומי עומי עומי עומי"

את השורות האחרונות שחר ביקש ממני לכתוב ^_^

טוב

והתחלנו לשחק גיטר הירו 2

טוב

שחר ילד מרגיז ונאחס!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

וגל יותר מגניב ונחמד ^^

איזה חנפן אני XD

 

תגיבו

 

 

נכתב על ידי , 7/12/2007 13:26  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

יום הולדת שמחAvatarכינוי: 

בן: 30

MSN: 

תמונה




1,664
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל=OmEr666= אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על =OmEr666= ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)