לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של רותם =]]




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

היי אנשיםם ! פוסטט חמישיי


כל הכיתה שליי בטיולל משעמםם בנחל פולגג ורק אני בביתת בפאנן מעדכנת ת'בלוגג ... חיחי .. =] חח נחל פולג זה איזה נחל שהביצפר שלנוו "מאמץ" (מנקה אותו והכלל )מנקים שם ומדריכים מסבירים על הצביםם ועל הטבע ובלה בלה בלהה .. וואי אפשר להירדםם .. חח הדסס,  קורל ויובל : חדשות הכי משמחות שישש ..זוכרות שעשינו אצל הדס בוק לקורלל ?? עם הכובע המהמםם שלי שקורל מצאה בתיקק שליי .. ונכון ביום שלישי שאחרי זה הוא נאבד לי בחוגג ?? אז אמא שלי הייתה בחנות אחרת אין לי מושג איפה וקנתה ללי עוד כובע כזה אותו דברר !! אהה וקורל.. נכון שרצית את הכובע עם המשבצות שחור לבן והגולגולת כסף.. כשהייתי שוב בלהיט בראש היה את זה עדיין !! את עדיין יכולהה חח ..  יאללה פירסום שינים של כל מי שאני מכירהה ::

 

של עצמי - 876058

 

של הדס - 865301

 

של שלי - 793510

 

של ליר - 805157

 

של שירה - 549537

 

של אהוד (החשש בטירוףףף אבל יש לו שיר יפה בשיןן) - 789985

 

של נועה (עם שיר מטריףףףף )- 766955

נכתב על ידי , 28/11/2007 12:46  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 27

ICQ: 479635737 




83

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרותם שלך לעדד =]] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רותם שלך לעדד =]] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)