לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שקל^דגל_בעיטהלרגל




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

היאא כלל כךךךך מעצבנתת,,#.3//>


 

הייאאאא [?!]

שהיייתהה החברה ה כ י טוובה,, :|

כבר 9 שניםם שאנחנוו מכירותת, 3+>.

וככה זה פתאוום נ.ג.מ.ר.!!

אז ככה,[%][

החברה ה-כ-י טובהה שליי ואניי רבנוו

וזב לא סתאםם מריבהה כבר מתחילת השנהה,,

התחלנו לריבב,,3*>..

כמעט כל יום נגמר בריב :[

בדרך-כלל בקוושי רבנו ומתחילת השנה ה-י-א

רבה א-י-ת-י..

וכל מריבה היא גרמה לילהרגישש מיותרת :| :\\

כאילוו היא רבה איתי על הדברים הכיי מוקרצים שיישששש!!

וזה כל כךךך מעצבןן,,!:[

וכל פעם שהיא כועסת עלי על משוו,#

אז אני באה ומתחילה להתחנן בפניה שהיא תסלח לייייי :P

כי בסה"כ היאא ממש ממש חשוובה לי ותמיד אני נוהגת לציין לה את זה ב*כ*ל הזדמנות :][:

אבלל הפעםם,?

היאא כועסת עלי על משהו שאני בכלל לא יודעתת,:[

כבר אלףף פעמים ניסיתי לדבר איתה והיא כמוו תינווקת פשווט לא עונהה,:P

היא ממש חשובה ליי.. הרגשתי כאילוו אנחנו כברר החברוות ה^כ^י טובותת,, אחיותת 3//>

ושבחיים ל,א נריבבבב

והפעםם?" היא בכלל לא מוכנה לשמוע מה שיש לי להגיד ובטח שלא לסלוח לי

כבר מיליון דברים כתבתי לה באייסי,,:\\\

והיא לא עוונהה,,:[

וגם לא בבצפרר..

וחבלל כי אני ממש עצוובה כבר שבועע שאנחנו לא מדברות :[[[

ועכשיוו אני כבר ממש כוווועעעעעעעעעעעעסת עליהה, :P

3/////>

נראה אם בכלל נשלים מתישהווו :|||||||

למרות שהיא חשוובה ליי :]

לי כברר נמאססס לרייבבב על ככככככככ-ל דבר מוקרץ מהתחתתת :PP

נממנמממ.. פפהה אני סיימתי את הפווסט ה-מרגשש :|:\:[

:,[

נכתב על ידי דנייאלווששש^____^ , 30/10/2007 17:33  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  דנייאלווששש^____^

בת: 30

ICQ: 397765323 

תמונה




22
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנייאלווששש^____^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנייאלווששש^____^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)