לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

we life


בבלוג זה נכתוב מתי שאנחנו עושות דברים ביחד:) ולפעמים מה כל אחת עושה לבד:]


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

מחרXD


מחר אני (תמר) הולכת לישון אצל מאיה עם האחיות שליD:

חיכינו לזה שבוע סוףף סוף..

בגלל שאבא שלי בחו"ל ואמא שלי בחתונה יחד עם אמא של מאיה אני הולכת לישון אצלה (אנחנו שיכנענו את האמות)

ואז ממאיה אני אלך לבי"ס היא גרה ממש קרוב לבי"ס שלי אבל היא ביחדיו :(

 

אז אוהבות המון המון תמר ומאיה3>

נכתב על ידי tamar.maya , 3/11/2007 21:00  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  tamar.maya

בת: 27

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לtamar.maya אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על tamar.maya ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)