לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ME AND ME SPECIAL LIFE


עם אחרת הוא הלך ואת ליבי איתו לקח

Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 283977470 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

פרק 2


פרק 2




מעיין:מה את מטומטמת אני אמרתי לך לעשות משהוא

אני:מי את חושבת שאת?

שאת מדברת עליי ככה

מה אני כלבה שלך

שאני חייבת לעשות כל מה

שאת אומרת לי

מעיין:טוב,איך שאת רוצה....ביי

אני:מה את חושבת שאני לא יודעת שאת זאת שנימרחת על נועם?

מעיין:מה =0 ?אני?מי אמר לך שטות כזאת?

אני:טוב עזבי לא משנה בואו נשכח מהכל

=צלצול=

ביקשתי מהמורה לצאת לשירותים

וכשהגעתי לשירותים שמעתי

 את נועם ודימה מדברים

=השיחה=

דימה:נועם..מה קורה לך?מה אתה ככה בזמן האחרון?

נועם:סתם...זאת מורן מעיין הזאת משפיע עליה לרעה נשבע לך

דימה:כן,אני שונא אותה,היא כולה חשה שאני אוהב אותה והיא נימרחת עליי

ואני בכלל אוהב את גל...[את החלק האחרון הוא אמר בלחישה]

נועם:מהההה???את מייי אתתתהה אאווהבבבב??את גלל??

דימה:ככןן

נועם:מה?אם מורן שומעת אותך היא תולה אותך

דימה:אני יודע,בגלל זה אניי לא אומר לה

נועם ניקרע מצחוק

ואז אני נכנסת

אני:תירגע אני לא  יתלה אותך

טוב,יעלה בואו לשבת מה ניתקענו בשירותים??

הלכנו לשבת בחצר

אני:טוב,תקשיבו תספרו לי כל מה שאתם יודעים על מעיין כי אני רוצה לדעת עם מי אני מתעסקת

אהה,ודימה תקשיבו אני רוצה ללכת לדבר עם גל אתם רוצים לבוא??

דימה ונועם:כן, סבבה

הלכנו לשכבה י"א [השכבה של נועם ודימה]

ראינו את גל יושבת שם עם אילן

אני:גל אני צריכה לדבר איתך...

גל:אוי מורן מלכת העולם

אל תורידי מהכבוד שלך

אל תברי עם מסריחות

[נועם בא להגיד משהוא]

אני:נועם שתוק זה לא קשור אלייך

גל,אני לא רוצה לריב איתך,באתי

לדבר איתך בטוב..

גל:באת לדבר איתי בטוב?

אני לא רוצה לדבר איתך בטוב,סבבה?ביי

אני:גל תרגיעי באתי דבר איתך בטוב

לא רוצה לא צריך

רואים שאת מדברת יותר מהגובה שלך [אמרתי את זה בעצבנות]

גל:אוי מלכת העולם התעצבנה,אוי וואוי..

עכשיו אני מבינה למה את פה,תראי איך

את נראת אין פלא שההורים שלך זרקו אותך מהבית

הסתובבתי ורצתי לשירותים ונועם אחרי

ודימה אחרי נועם

גל [לאילן]:המלכה רצה לבכות

אילן:גל מה יש לך??למה את מדברת ככה???

מה קרה לך??

=בשירותים=

נועם:מה קרה??

אני:כלום

נועם:נו,מה את סתם בוכה..ביננו,למה את בפנימייה??

אני:ככה

דימה:נו מורן תספרי לנו וזהו

אני:ככה,כי ההורים שלי ואח שלי מתו שבוע לפני שאני

ואווה הגענו לפה,לא היה לי איפה לחיות,אני ואווה חיינו שבוע

בלי כמעט אוכל ומים

ואז בא מישהוא ורצה לרשום אותנו לפנימייה

הינה שמעתם...מרוצים?

נועם חיבק אותי ואני המשכתי לבכות

דימה יצא מהשירותים

וגל בדיוק עברה שם

כולה שמחה

דימה:מה את שמחה?

ל:מה אתה רוצה מימני?

דימה:יופי היא בווכה בגללך את שמחהה?

גל:למה מה קרה למלכה?

דימה: זה מה שקרה....

רק שבדיו יצאתי מהשירותים ו..

נכתב על ידי , 1/11/2007 16:56  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללואי 8] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לואי 8] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)