לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מעבר למילים.


מוזמנים לקרוא ולהביע את חוות דעתכם (:

Avatarכינוי:  הסופרת. פשוט, לא?

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2011

פוסט דמויות + בלדה שכתבתי + התלבטות לגביי הגשה בתחרות ^^


*הפוסט הזה מתעדכן כל פעם שמופיעה דמות חדשה בסיפור, אז תתעדכנו :C

 

דמויות- עוד נשיכה אחת




אלייזה-

בת 17 הייתה כשאשר השתנתה לערפד.

נולדה בשנת 1689 לספירה. ביישנית, סגורה לאנשים,

אך השינויי משנה גם את אופייה. היא מתחילה להיות

יותר "לוחמת" ממה שהייתה.

 

 

ליאון-

עברו לא ידוע, לכן גם גילו לא ידוע.

הוא לא זוכר כלום מעברו לפני

שהתשנה לערפד. הוא גם לא זוכר איך הוא השתנה

לערפד. הוא מסתורי. הוא אדיש, רודף שמלות, אכזרי.

 


*דמויות חדשות יתעדכנו וגם פרטים יתעדכנו בהמשך!!*

 

 

ועכשיו לבלדה שכתבתי בעקבות שיעורי ספרות על בלדות (אני מודעת לזה שהיא אכזרית, תתמודדו XD)

-השם לא משהו, אם למישהו יש שם יותר טוב לבלדה אז בשמחה-

 

על אהבות וטעויות / נכתב על ידיי

הנץ הסתובב פה סחור וסחור
להזהיר את בעליו מפני עתיד שחור.

 

ושנערתו רצה לעברו

התמלא בכוחות למרות חולשתו.

 

והנץ ניסה להזהיר

אך היה יותר מידיי מהיר.

 

סכין בידה

מאחורי גבה היא אחזה.

 

האביר רץ לעברה

בלא ידיעה כי גורלו כבר עלה.

 

הנערה אותו בפעם האחרונה חיבקה

ובאכזריות סכין בליבו תקעה.

 

ואז היא אמרה בקרירות:

"האם זאת אהבה או טעות?"

 

דמו של האביר כבר נשפך,

אך להגיד מילה אחרונה לא שכח:

 

"החיה שלי הייתה יותר נאמנה

מאהבתה של אישה שלי התמסרה".

 

והנערה רצה משם בבוש פנים-

היא הבינה שהמעשה שעשתה לא היה מדהים.

 

ועכשיו זכרו והפנימו היטב-

אפילו אהבה יכולה לאכזב!

 

=============

ועכשיו עוד משהו:

אני משתתפת בתחרות פימו אצלה והמשימה שלנו היא לעשות פריט לכבוד האביב.

אז רציתי להתייעץ איתכם מה כדאי לי להגיש:

1.http://www.up2me.co.il/images/83199282.jpg

(זה בהשראת חג הפסחא, בעצם תרנגולת עם קרטון ביצים, ובתוכו ניתן לשים ביצים.)

מצד אחד זה ממש ממש מקורי, ומצד שני, זה לא ממש צבעוני.

2.http://www.up2me.co.il/images/74591702.jpg

(זה תיק בעבודת יד מתחילתו ועד סופו. פרחים- אביב. תיק ג'ינס משולב עם לבד וחרוזים וחתימה שלי למטה.

עם ריצ'רץ' ובפנים בד פרחוני.)

מצד אחד זה ממש יפה וצבעוני, מצד שני זה לא מקורי כ"כ.

אז מה עדיף לדעתכם? מה יותר יפה?

====

מוזמנים ואפילו יותר ממוזמנים להגיב על הבלדה והתיק פה ועל הפרק הראשון למטה ^^

 

אז בה-ביי ועד הפרק הבא (ואל תשכחו להגיב על הפרק הראשון),

הכותבת.

נכתב על ידי הסופרת. פשוט, לא? , 23/4/2011 21:20  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרק ראשון- רק עוד נשיכ(ק)ה אחת.


שלום לכולם (:

קצת פרטים עליי תוכלו למצוא ברשימות. אני מאוד אוהבת לכתוב, אז אני מנסה את מזלי פה ומפרסמת. מקווה שתאהבו ותגיבי (;

אז,  הסיפור הוא סיפור על מישהי שהופכת להיות ערפד, וכל השאר תראו בעצמכם. אל תדאגו, אני לא הולכת להעתיק רעיונות מ"דומדומים" ומכל מיני סדרות כמו "יומני הערפד" ו"דמדומים". זה הולך להיות שונה. מחר יעלה פוסט דמויות (:

מוזמנים ואפילו מומלץ לכתוב ביקורות בונות, ואשמח אם תהיו מנויים ^^

אז, נתחיל?

 

פרק ראשון- זכרונות מאותו ערב נורא

לא ידעתי אם מה שנעשה היה הדבר הנכון להיעשות. לא היו לי הרבה אפשרויות, החלטה אחת. מה הייתי אמורה להעדיף? למות או לזכות בחיי נצח, יותר יפה ומוכשרת מתמיד?

  הרגשתי שאני לא שולטת בעצמי. הייתי צמאה לדם. הרגשתי איך דמי קופא, עוצר מלכת, אינו זורם בעורקיי כתמיד. ההרגשה הייתה מופלאה, אך באותו זמן גם מרעידה, מפחידה. הרגשתי איך כל איבריי חדלים ממלאכתם. ליבי דמם והשקט המופתי ששרר בחוץ הופרע רק ע"י אנחותיי הכואבות וצרצור הצרצרים. הכאב חצה אותי לשניים מבלי רחמים כלל. המושג "לא אנושי" התחיל להיקלט אצלי בתור השם השני שלי- אני לא אנושית.

  הייתי בטוחה, שאם הייתי נשארת אנושית, גלי זיעה קרה היו שוטפים לי את המצח כמו מפל, הייתי בטוחה שהגולגולת שלי הייתה מתפוצצת מרוב כאבים. זה היה הכאב הכי גדול בחיים שלי. כאב לא אנושי. כ"כ אירוני, לא?

  אומנם זה היה כאב גדול, אך ההרגשה הייתה כ"כ מופלאה שלא הייתי מחליפה אותה בשום דבר אחר.

בליבי התחלתי לתהות האם החלטתי הייתה נכונה. האם הייתי אמורה למות ובלבד שלא להיהפך למפלצת טורפת אדם, עלוקת דם?

  הנשף היה כ"כ יפה. אורות מאירים מעל לרחבת ריקודים גדולה. לצלילי מוזיקת וואלס מדהימה רקדו זוגות. נשים עם שמלות קטיפה ומלמלה, סטן ותחרה מהודרת, עם תסרוקות יפות ואיפור עדין ומדהים וגברים עם חליפות טוקסידו מסוגננות. והוא- מושלם כתמיד, מושלם יותר מידיי, מושלם בצורה לא אנושית. עורו חיוור, כמעט שקוף, כאילו ניתן לעבור דרכו, אך שפתיו אדומות, מלאות לעומת זאת.

  אני לא יודעת מה הוא מצא בי. נערה פשוטה. לא יפה כ"כ. אוליי מכוערת. למה אותי? מכל הנסיכות שהיו שם. אוליי סתם הייתי בחירה אקראית, אוליי סתם קורבן נוסף. אחת מבין כל הנשים האחרות, אבל לא ידעתי. באותו רגע הרגשתי מיוחדת, משהו שבחיים לא הרגשתי. אבל חשתי במשהו בכל זאת. ידעתי שהולך לקרות משהו. אוי, התמימות. בהחלט תכונה שיש לי יותר מידיי ממנה.

  אז הוא זימן אותי אליו. ניגשתי. למה לי להתנגד לו? ואולי יצא מהו טוב מי זה? אוי, התמימות. כמובן שידעתי שזה לא יקרה, אבל כבר התחלתי ללכת. הלב מנותק מהמחשבות. יותר נכון, המחשבות מופרדות מהגוף. הגוף הולך עם הלב, לא מקשיב למוח.

  "יקירתי, הו, כמה חיכיתי לרגע הזה", אמר לי.

קצת אחרי זה הייתי חושבת שהוא חתיכת חלאה שקרנית, אבל אז הייתי מוקסמת. הוא קירב אותי אליו. חיבק חזק מאוד. חזק עד שזה כמעט חנק. נראה לי שהתעלפתי, כי הכל אחרי זה היה נורא מעורפל. או שזה היה מהחניקה, או מחשיפת השיניים, אני לא יודעת ממה התעלפתי, אבל ערפול חושים עטף אותי. כמו סם, הרגשה מדהימה ובאותו הזמן גם מבעיתה. "מה קורה כאן?" היא השאלה שאז לא הבנתי. התשובה? מאוד ברורה. ננשכתי. הרגשתי אז כאילו אני ננשכת בידי כלב עם כלבת, שהמלחה עוברת אלייך. כן, אני חושבת שזו מחלה. מחלה שאני חולה בה כבר יותר מידיי זמן, וככל שעובר הזמן אינני נחלשת, אלא להפך- הופכת להיות חזקה יותר, נתעבת יותר, צמאה לדם יותר- רוצחת יותר!

  אז אחרי הנשיכה הוא נעלם, התפוגג באוויר, אך לא לפני שאמר שיש ביכולתי לשרוד ולהפוך לערפד גם כן אם באמת ארצה בכך. וכך אני נותרתי בכדי לגסוס. אז בעצם הדבר המשמח שהיה משהו שיכל להציל אותי, וזה היה אם הייתי הופכת בעצמי לערפד צמא דם. לא היה לי זמן רק בכדי לשקול את האפשרויות כ"כ. להגיד שרציתי את זה? לא. האם הייתי צריכה להתחרט? אני לא יודעת. הצלתי את עצמי, אך נהפכתי להיות גם סכנה לציבור. אויב הציבור מספר אחת. אבל החלטתי להיות ערפד, ומעכשיו אלו היו החיים שלי. טובים ככל שיהיו ורעים ככל שיהיו.

  אוח, ליאון, ליאון. מה היה קורה אם לא היית נושך אותי? לא רק שזה הדבר הכי גרוע שקרה לי, באותו הזמן זה הדבר הכי טוב שקרה.

 

=====

עד כאן, הכותבת ♥

נכתב על ידי הסופרת. פשוט, לא? , 22/4/2011 21:20  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , סיפורים , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להסופרת. פשוט, לא? אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הסופרת. פשוט, לא? ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)