לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Insane Life

אין לי כוח לתארר... כנסו קראו אנאערף :|


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

כוסראבקקק :|||||||||||


זרקו עליי שולחנות, כיסאות, הביאו לי בוקסים, קיללו אותי, ריכלו עליי, עצבנו אותי, הלשינו עליי..

ובכל זאת השעו גם אותייי!!!!11~~


כוסאימא של הדלשיט הזהההההה!!!111~~;;;;~~;$@#^
רבתי עם איזה ילד מהכיתה שלי, הוא התפרע עליי.. זרק שולחנות, כיסאות...!!1 ואני שלא עשיתי לא כלום
השעו גם אותייייייייייייייי%E&$%$^%!~~~~
ולמה?
כי הייתי מעורב
זאת אומרת.. אם 50 אתיופים יקפצו עליי אחרי בצפר, ישעו אותם... אבל גם אותי!!!~ למהה??? כי "הייתי מעורב"


לא צריך ת'שיט הזההה...!!!~!~~!~!!!!

בעצבים, עמיתתתת


Sum41 - We're all to blame

Take everything left from me
All!
To!
Blame!

How can we still succeed, taking what we don't need?
Telling lies, alibis, selling all the hate that we breed.
Supersize our tragedies! (You can't define me or justify greed)
Bought in the land of the free! (Land! Free!)

And we're all to blame,
We've gone too far,
From pride to shame,
We're trying so hard,
We're dying in vain,
We're hopelessly blissful and blind
To all we are,
We want it all with no sacrifice!

Realize we spend our lives living in a culture of fear.
Stand to salute; say thanks to the man of the year.
How did we all come to this? (You can't define me or justify greed)
This greed that we just can't resist! (Resist!)

And we're all to blame,
We've gone too far,
From pride to shame,
We're trying so hard,
We're dying in vain,
We're hopelessly blissful and blind
To all we are,
We want it all.
Everyone wants it all with no sacrifice!

Tell me now, what have we done? We don't know.
I can't allow what has begun to tear me down,
Believe me now, we have no choice left with our
Backs against the wall!

And now we're all to blame,
We've gone too far,
From pride to shame,
We're hopelessly blissful and blind
When all we need
Is something true
To believe,
Don't we all?
Everyone, everyone,
We will fall.

'Cause we're all to blame
We've gone too far,
From pride to shame,
We're trying so hard,
We're dying in vain,
We want it all,
Everyone, don't we all?

שיר שמאווודד מתעד את הרגשתי כרגעעעע!!!!!!~~!~!# FTW


נכתב על ידי , 14/11/2007 19:48  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שין, שין, שין!


גמאני התמכרתי לדבר המעפן הזה הנקרא שין...
אבל יצא לי יפה =]

http://www.shin1.co.il/id/show_user.php?userid=884980

מה דעתכם?
נכתב על ידי , 10/11/2007 15:47  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אין לי כוח לזה יותר...


הלחץ של הלימודים הורג אותי ילדים יורדים עליי רבתי עם ההורים שלי...
אין לי כוח לזה יותר כבר... בשביל מה צריך ללמוד??
תחשבו אולי עוד 30 שנה ימציאו משהו שמחדירים לתינוק 12 שנות לימוד
איך אני אשמח בשביל הילדים שלי... הם לא יצטרכו להיות לחוצים מהלימודים או מהעתיד שלהם.. הכל כבר יהיה להם טמון במוח
אולי זה נשמע משעמם לחיות ככה.. שאין לך סיבה לקום בבוקר, שאתה קם למחשב ולטלויזיה...
אבל זה עדיף מאשר לא לישון בלילות ולהיות לחוץ על ציונים....

בשביל מה צריך את זה..???

עמית.
נכתב על ידי , 8/11/2007 16:35  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בן: 29

MSN: 





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לInsane .# אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Insane .# ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)