לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Life, My Sorrow, My Pain


נכון, אלה החיים שלי. נכון, אלה הבעיות שלי. אבל מי אמר שהחברים לא יכולים לעזור?

כינוי:  ~ela~

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

סוגרת את הבלוג


אני חושבת שאני סוגרת את הבלוג.

פשוט אין לי סיבה לכתוב פה יותר.

זה לא שאני באמת יכולה לפתוח את הלב, כי אני יודעת שלא רק חברים שלי קוראים פה.

ועוד אחר כך אנשים חושבים שהם יכולים לתחקר אותי על מה שקרה....

מילא אם היו כל הזמן תגובות מעודדת...אז אולי הייתי חושבת פעמיים.

אבל תכלס אני לא חושבת שיש לבלוג הזה סיבה בכלל..אז אני אקח את עצמי ואתפנה.

ביי ביי.

נכתב על ידי ~ela~ , 26/12/2007 16:26  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


אני בשוונג של שאלונים=]

 

כמה פעמים את מסתרקת?

ביום? פעם פעמיים...תלוי כמה אני בבית...בדרך כלל כל פעם שאני מול המראה וליד המברשת=]

מה לדעתך עדיף - מוצרי טיפוח או נטורל?

אממ לא יודעת...תלוי למה מתכוונים..

האם אי פעם עשית שינוי בשיער שחשבת שיתאים לך ובסוף התאכזבת?

מאוד!!חח בכתה ה',כשגרתי בברלין, אז רציתי מדורג..ולא ידעתי איך אומרים את זה לא באנגלית ולא בגרמנית. אז סבתא שלי, שדוברת גרמנית,באה איתי לספר והסבירה לו בערך.יצאתי כמו ילדה שחסרה משנות ה70' - זה היה זוועתי!!!!!! דרך אגב, מאז אף פעם לא הסתפרתי בברלין...טראומה לכל החיים=]

 מה היית רוצה לשנות בשיער שלך?

חח זה קל - הייתי רוצה שהוא יפסיק להיות כזה ג'יפה ומגעיל כל היום...מרחוק אולי הוא סביר,אבל מקרוב?!פיחס... מוזר,בדיוק השבוע חשבתי על זה...שאני רוצה שינוי...כבר שנה-שנתיים אני עם תספורת,הייתי רוצה לשנות,אבל אני לא יודעת לאיזו דרך..למישו יש רעיון?

מתי הסתפרת בפעם האחרונה?

אוגוסט-ספטמבר ככה...

האם את מאמינה לטיפים שנותנים במגזינים לגבי שיער?

ממש לא הכל שטויות

האם פעם עשית שינוי בשיער ואף אחד לא שם לב?

כן קרה כבר כמה פעמים שהסתפרתי ולא שמו לב:) חח אבל אני לא לוקחת קשה,זה לא כזה משנה..

קרה שראית אצל מישהו אחר תספורת שאהבת ומיד לאחר מכן הלכת לעשות כזו?

פעם,בתקופה של הפונינט(חח גרמתי לזה להשמע לפני שנים)אז חשבתי אולי גם לעשות...אבל לא עשיתי כי זה לא היה ניראה עליי יפה. לרוב אני מרב לחשוב מה מתאים ליספציפית, לא מה נראה יפה על אחרים...

האם היית משנה את שערך לפי הטרנדים המתחלפים גם אם לא היית אוהבת אותם?

ממש לא!אף פעם.מטומטם לגמרי..

במידה ומישהו יעיר לך הערה פוגעת על השיער שלך, האם תשני את התסרוקת?

יש מצב..תלוי עד כמה חמור הוא היה מעיר..ואם הייתי מסכימה או לא=]

האם תהי מוכנה לעשות קרחת ולתרום את שערך למען עשיית פאות?

 חחחחח לא נראה ליXD :D

נכתב על ידי ~ela~ , 24/12/2007 22:41  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




.עשיתי ולא עשיתי:

(השאלון מוקדש למאיוש,חובבת השאלונים=]])

 

 

 לעשן.

. לשתות אלכוהול.

.להיתצרפת עם בן.

. להיתצרפת עם בת.

.לשכב עם בן.

.לשכב עם בת.

.לישון עם בן.

.מערכת יחסים של יותר מחצי שנה.

.להתחיל עם בן.

.לישון ערום בקיץ.

.לישון ערום בחורף.

.לא להיתקלח שבוע.

.לשקר.

.לאהוב בן.

.לאהוב בת.(כן,חברה הכי טובה נחשב!לא איכפת לי מה תגידו...)

.לישון באוהל עם בת.

.להגיד לבת שאתה אוהב אותה.

לזרוק מישהו.

.לריב עם ההורים וללכת מהבית.ואז לחזור כשאתה רעב ואין כסף.(אופס...)

.לא לישון כל הלילה.

.לראות את השקיעה והזריחה.

מסיבת פיג'מות עם חברים וחברות.

.לשנוא בן אדם.

מערכת יחסים עם בת.

.סקס

.לריב עם מישהו בכוונה

.לריב עם מישהו בטעות

.לעשות משו לא מרצון אישי.

.לאכול ולהקיא בכוונה

.לאיים. (אבל לא לקיים..)

.להיתנשק בחו"ל עם בן אדם שאתה בכל לא מכיר

.להבריז.

.להיות במחשב כל היום.

.לראות סרטים כל היום.

.לראות סרט כחול.

.לדבר בטלפון מעל 3 שעות.(אמא שלי רצחה אותי...זה היה מגרמניה לארץ,והגיע חשבון של איזה 100  יורו!)

.להכין ארוחה ל6 אנשים או יותר.

.לאכול סושי.

.לאכל כל יום במקדונלס במשך שבוע.

.בנג'י

.לא לאכול כל היום.(מי שמעז להגיד שאני אנורקסית אני מרביצה לו!!זה היה אחרי ליל הסדר=]])

.להצטער על משו.

.לברוח מהבית לשבוע או יותר.

.לישון כל היום.

.לראות את אותו הסרט 20 פעמים. (קרה, יותר מידי אפילו)

.להאשים מישהו סתם ככה.(למה את מי אני אאשם?את עצמי?חחח הצחקתם אותי:))

.לתמוך בבן אדם.

.מערכת יחסים עם מישו קטן ממך.

.מערכת יחסים עם מישהו מבוגר.

.לעצב את החדר לבד.

.ללכת להופעת רוק. -(אבריל לאבין נחשבת נכון?) 

.לדבר מול קהל שלם.(לא איכפת לי מה שתגידו,החניכים שלי נחשבים!)

.לצאת באמצע של הצגה.

.לצחוק בלי הפסקה.(חחחח כן היום בקיבקיבוץץ=]]]איזה צחוקים היה,נחנקתי על קורנפלקס נסטלי וז הייתי חייבת להשתין אבל לא יכולתי...חחחח)

.לראות בוב ספוג כל היום.(איככסס תוכנית מטומטמת..)

.להיתנתק מהעולם.

.לשכוח כאב שמישהו אחר גרם לך.(שיקרה כבר!)

.שיברון לב.

.לבכות כל היום.

.תקופה טובה.

.לצלם 1000 תמונות.

.שיציעו לך לדגמן.(חח ווליום כינרת..)

.להביא ילד לעולם.

.לא לדבר עם ההורים שבוע.

.להיות עם מישהי כדי לשכוח את האקסית שלך.

.לשתות קפה חזק

.לשלם בבית קפה על עצמך.

.להקשיב כל היום למוסיקה. (קורה, כמעט כל יום)

.אמבטית קצף.

.אמבטיה עם ורדים.

.להיתקלח עם בן.

.סמים.

.נרגילה.

.לשבור משהו שעולה הרבה כסף.

.לגנוב.(ששששקט!)

.להיכשל.

.לקלל ת'מורה.

.להתחיל עם בת.

.להשיג משו שמאוד רוצים לבד.(אוףף אני לא מצליחה להחליט..אז אני עושה חצי..)

.להתאהב בשחקן\שחקנית.(אורלנדו בלום שלי!!!)

.לשרוף את הבית.(חח אפילו אני לא עד כדי כך דפוקה..)

לא לענות לשיחות כל היום.(אזכרה של סבא.מי שחיפש אותי סונן)

לעשות שופינג של 1,000 ש"ח.(מאיפה לעזאזל אני אמורה להשיג כל כך הרבה כסף?!)

לשקר להורים.

לעשות היקי לבת.

לרכל על חבר טוב.(תירגעו,לא בארץ!!)

.להיות בלי מחשב חודש.

.לאכול כל היום ממתקים.

.לאכול פיצה שלמה לבד.(מה!?דיי,הייתי רעבה..)

.לעבור תאונת דרכים.

לאבד מישהו חשוב.

.לריב עם מישהו חשוב מאוד.

. לבכות כל היום

.לקפוץ לים בחורף.

.להתאהב עד דמעות.

נכתב על ידי ~ela~ , 20/12/2007 22:33  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

2,316

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~ela~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~ela~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)