לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים על פי נסטיה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

פרק 8


ביל התישב בחדר וחשב וחשב וחשב...

הוא לא שם לב אפילו שעוברת שעה,שעתיים,שלוש.....

פתעום טום נכנס לחדר

ביל:נו מה עכשיו?

טום:כלום

ביל:למה באתה?

טום:סתם כי שקט מדי בחוץ בלעדיך!!

ביל:חחחח.....תגיד טום לא היו אמורים היום ב4  בבוקר

להגיע אנשים עם ההסעה למופע בישראל?

טום:כן אבל זה יהיה בסוף מחר ולא היום

אז כדי לך ללכת לישון עכשיו!!

ביל:בייייייי

טום:בי  בי

אה וביל אני מצטער שככ הצצטי לך ולצא'רלי זה

באמת לא היה יפה מצידי.

ביל:אולי אבל זה מוכיח שאתה עוד יותר חרמן!!

טום:בוד אוור

יאלה ביייי

כשטום יצא ביל קם מהמיטה וניגש לחלון

הרחוב היה ריק מאיש

והיה חושך מצרים

שום פנס לא דלק...

כשעבר בערך חצי שעה ביל

הרגיש שעיפות תוקפת אותו

הוא נשכב על המיטה  ובמחשבה על צא'רלי

נרדם.

 

***בסלון ב 12 וחצי בלילה***

טום:טוב ייאלה אנחנו חיבים לקום ב4 בבוקר וסת'קלו עלינו

כבר 12 וחצי ואנחנו עדין רואים "אשת החלומות"

בדיוידי וזוללים פופקורן!!

גיאורג:כן אה

גוסטוב:תגידו מה המצב עם ביל?

טום:נראה לי שהוא יושן למה?

גוסטוב:סתם שאלה

פשוט ביל קם ב3 בלילה!

טום:למה?

גיאורג:אה וואלה כי לביל יש לישר

את הלק,ולסדר את השער

גוסטוב:וגם למצוא משהו יפה ללבוש בארון שלו!!

טום:כהה נסו למצוא משהו בארון של ביל

גוסטוב:זו משימה בילתי  אפשרית 2

טום:ומה הראשונה?

גוסטוב:לגרום לביל להזור לנטשה אולי?

או השד יודע מה עובר בראש שלו!!

גיאורג:הבן אדם התחרפן לגמרי בזמן האחרון

מאז שהכיר את הצ'ארלי הזות...

 

***ב3 לפנות בוקר בחדר של ביל***

טום:ביל אפ על הרגלים!!!

ביל:מה עכשיו?

טום:קום כבר!!
ביל:3 לפנות בוקר יא בקה!!(בקה זה ביפנית מטומטם)

טום:אבל אתה צריך לסדר את השער!!

ביל:טוב אני קם!

ום:רואה אז אך דאגני אני?

ביל:כן ממש

טום:אתה מודה בזה אפילו!!!

ביל:היתי ציני סתום!!!

כעבור שעתייםכל הלהקה ישבה במיניבוס

וחיכתה למובילה שלהם שתביא אותם עד לישראל וחזרה(המארגנת שלהם)

כעבור 5 דקות נכנסה למיניבוס לא אחרת מאשר....

 

איזה מתח נכון?

טוב הפרק הבא בעוד 25 תגובות שלכם!!!!

אז תגיבו!!!

אה ובקשר למה שכתבתי בקשר לקליפ סקרים

כתבתי את זה כי רוב מעריצות של טוקיו הוטל מהכיתה שלי ומהבית ספר

שלי למשל לא יודעות שקיים כזה קליפ

לכן היתי צינית ועשיתי כיאילו שאני לא מכירה את הקליפ

אבל אני מכירה את הקליפ ממזמן!!!

אז אל תחשבו שאני כזות מעפנה!!!

טוב יאלה 25 תגובות שלכם ופרק חדש!!!

יאללה ביייי

 

 

 

נכתב על ידי nastusha151 , 7/12/2007 10:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  nastusha151

בת: 32

ICQ: 334817069 




הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnastusha151 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על nastusha151 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)