לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  *Malicious Intent

בת: 29

ICQ: 263916335 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2009

אני לא יודעת..


אני לא יודעת מה לעשות.

אני לא יודעת באיזו דרך לבחור.

אני לא יודעת מה בדיוק אני רוצה.

אני לא יודעת מה יהיה יותר טוב ומוצלח בשבילי.

אני לא יודעת אם זה מה שאני באמת כ"כ רוצה.

אני לא יודעת כמה זמן זה ימשך.

אני יודעת רק את זה ש- אני לא יודעת כלום!

 

שינויים רבים התרחשו אצלי בלב בזמן האחרון וזה מערער את הביטחון שלי.

לא ברור באיזו דרך לבחור ומה עלי לעשות.

אני מקווה שבזמן הקרוב המצב יתבהר והדרך הנכונה תתגלה לפני.

 

התקופה הזאת כזאת קשה.. דאמ

עוד קצת, עוד קצת והיא תסתיים.

 

Image Hosted by ImageShack.us

 

היה לי נורא משעמם אז החלטתי לענות על שאלון, מה שלא עשיתי אולי שנה כך שזה גם מעביר את הזמן וגם נוסטלגי(;

 

האם את מעדיפה :
לעשות פירסינג באף או בלשון? יש לי בלשון(:
להיות רצינית או מצחיקה? תלוי באיזה מצב
לשתות חלב רגיל או חלב רזה? חלב רגיל
למות בשריפה או לטבוע ?לטבוע
לבלות עם ההורים או עם האויבים שלך? עם ההורים
פרחים או ממתקים ?ממתקים
אפור או שחור? שניהם
תמונות צבעוניות או בשחור לבן? חצי צבעונית וחצי שחור לבן
שקיעות או זריחות? שקיעות
להשאר ערה עד מאוחר או לקום מוקדם בבוקר ?להשאר ערה
את הירח או את השמש? ירח
סתיו או חורף? חורף
ימין או שמאל ?ימין
שיהיו לך 10 מכרים או 2 חברים טובים? 2 חברים טובים
שמש או גשם ?גשם
גלידת וניל או גלידת שוקולד? שוקולד
בנים או בנות? בנים
וודקה או בירה? וודקה

כל מיני
מה השעה? 14:35

איך קוראים לך? קטיה
שם חיבה? כל אחד משו שונה
תאריך יומולדת: 2.2
מה את רוצה? אותו
איפה את רוצה לגור ?בבת ים
איך היית רוצה לקרוא לבת? לא יודעת
איך היית רוצה לקרוא לבן? לא יודעת
את רוצה להתחתן? כן!
דברים שאת עושה כשאת עצבנית : מקללת בלי שליטה
האם יש לך מפרקים כפולים? חח מה?
את יכולה להפוך את הלשון? לא
את יכולה להרים גבה אחת? כה
את מסדרת את המיטה כל יום? לא

בחודש האחרון
היה לך חבר? לא
קנית משהו? כן
נישקו אותך? כן
חיבקו אותך? כן
הרגשת מטומטם? כן
התגעגעת למישה?ו כן
השתכרת? כן
רקדת כמו משוגעת? כן
הסתפרת? לא
בכית? כן
שיקרת? כ ן
ברחת מהבית? לא

מחשבות
הדבר הראשון שאת חושבת עליו בבוקר בחופש?  אם אני אצליח להרדם לעוד קמת זמן או לא
בלימודים? שיגמרו כבר!
ולפני שאת הולכת לישון? איפה הפלא שלי?

יש לך פנטזיות או חלומות שאת רוצה שיתגשמו ? כן *_*
כל מה שאת חושבת את אומרת בקול? לא

 

צבעים
מה דעתך על ורוד? תלוי איזה
מה הצבע האהוב עלייך? כמעט כולם
איזה צבע מסמל את החיים שלך עד עכשיו? כל יום משו שונה
האם ידעתם ששילוב של כל הצבעים ביחד יוצר לבן באור ?דה

אוכל
מה הדבר שאת הכי אוהבת לאכול? כלמיני
את אוכלת ארוחת בוקר? שיש זמן
מה הדבר שבחיים לא תאכלי? אבוקדו שלם
האם אכלת פעם משהו שבעקבות זה את לא אוכלת אותו יותר? כן
האם יש משהו שאת אוהבת ואחרים לא מסוגלים לאכול? לשון פרה
צמחוני/טבעוני/אוכל כל...מה אתה? אוכלת כל (גם אותך)
טעמת פעם אוכל של כלבים? לא
איזה סוג של אוכל את אוהבת? כלמיני
קרה לך פעם שלא יצא לך לאכול כלום בלי קשר לצום כלשהו? ממ כן

פנאי
יש לך תחביבים כלשהם ?כן
איזה כשרון היית רוצה לקבל שאין לך? לא דעתO:
את מתנדבת בגוף כלשהו? לא
את עובדת? לא
מוסיקה אהובה: הכל חוץ מדיכאון
מה עדיף,סרט בבית או בקולנוע? בבית, עם מישהו(:
מוסיקת מועדונים או קלסיקה מרגיעה ?מועדונים
ריקוד עושה לכם את זה? יאפ
מה את רואה בטלויזיה בדרך כלל? לרוב MTV

משפחה
אתה קרוב להורים שלך? בערך
למי יותר אבא או אמא ?אמא
מה את/ה אומר על אימוץ ? בעד
אתה מחשיב את חיית המחמד שלך כבן/בת משפחה ?אין לי
מי הכי קרוב אלייך מקרובי המשפחה (חוץ מאמא או אבא)? בת דודה שלי

לסוף
תן ת'שיר הראשון שעולה לך בראש: "אז למה לבכות תמיד אפשר לנסות אם תנגבי תדמעות אני פה אז נדבר על הכל.."
איזה שיר אתה שומע עכשיו:  Fairytale
התמכרות כלשהי : XL\סיגריות
יש חבר/ה?: לא
חלום שחלמת והתגשם
: לצערי לא
ושאלה אחרונה... נהנת? היה נחמד

 

Image Hosted by ImageShack.us

 

טוב לבסוף תמונה, וזהו..


נכתב על ידי *Malicious Intent , 29/5/2009 14:50  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-7/6/2009 20:18
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*Malicious Intent אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *Malicious Intent ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)