לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כינוי:  מרישקה.

בת: 35

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

2008 status




ביכולתי רק לשער מה אני יכולה לאחל לי לשנה הקרובה.

השנה שחלפה הייתה שנה מעניינת, הייתה מלאה בדברים שחוויתי לראשונה, ובדברים טובים לגמרי.

היא הייתה שנה של חוכמה, ידע, פתיחת עיניים..

גדלתי באותה שנה, התבגרתי, ראיתי דברים בזווית עין שונה לגמרי. שמתי את עצמי על המפה, במובן הטוב יותר,

במובן השונה ביותר. ואני מרוצה מעצמי.

השנה גם קפצתי כתובות;

מבית חינוך לבית צבא הגנה לישראל.

... חיל האויר בנזונה.

מללבוש תלבושת אחידה למדי בז' זה כבר היה בשבילי מעבר חד של 180 מעלות. זה הכל כבר עולם אחר ולא לאותה מסגרת שהתרגלתי לה כבר כמה, 12 שנה?

מצחיק אותי שהשנתיים הקרובות יעשו "נפלאות" בשבילי. לאן שלא לעזאזל נכנסתי.

וכבר חלפו להם חודשיים וחצי מאז שעשיתי את ה"פוטו רצח" ואני מרגישה כמו נצח.

. . .

טוב נו, זה יחלוף לי כבר, מתישהו.

לפחות אני מקבלת נסיעות חינם. (:

ועוד משהו.

אוטוטו שנה לי ולאסף 3>

מזה אני כן מחייכת ומתעודדת.

יהיה לי קשה לא לראות אותו הרבה בגלל הצבא, אבל אני מנסה לארוז כוחות ולחכות לסופי שבוע הללו.

 

אז מה שאני יכולה עד כה לאחל לשנה הזאת,

היא שאני יוכל לעבור אותו עם עוד הרבה דברים חדשים ללמוד.

קצת אקשן יהיה טוב. אבל אני לא אפתח ציפיות מחדש, אני אהיה ספונטנית.

מעל הכל, פתחתי דף חדש. כנראה שגם פה, מסתבר.

 

 

 

שנה נפלאה לכולם.

[ובתקווה שבשנה הזאת לא ישאלו אותי מאה אלף פעם שיש לי מקושרים, כי אין לי, לעזאזל!]

מרישקה.

נכתב על ידי מרישקה. , 4/1/2008 18:17  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מרישקה. ב-17/1/2008 18:05




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למרישקה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מרישקה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)