לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כינוי:  מרישקה.

בת: 35

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008

Untitled


מצחיק אותי כמה שהאירוניה אוהבת לפעול בזמנים לא קובנציונליים. דווקא כשמגיע הסוף שבוע (האחרון לפני הטחינה האמיתית שלי, אם אפשר לקרוא לזה כך.), בזמן שהייתי חייבת לנוח מקדחת צבאית שעברה עליי השבוע האחרון, מגיע הדבר שאוהב לדפוק את הכל; הכל בגלל דעה שנאמרה בעת לא מושלם (אין לי זין להגיד מה). האמת שהאירוניה פה הוא שהיה את הציפייה לכך שיקרה, כל הזמן היו דיבורים שבסופו של דבר זה יגיע. השטן שמע מסתבר, והחליט להוסיף טבסקו למדורה.

התנגשות מוזרה של אירוניה וגורל, ואני לפעמים לא סובלת את שניהם.

העיקר שעכשיו זה כבר מאחוריי.

 

רוב סופ"ש שעבר יצא לי הזדמנות להיות בבית, סוף כל סוף. עם המשפחה, עם עצמי בחדר לבדי שקועה בדברים שלי ובמחשבות שלי. משהו שלא יצא לי לעשות כבר מלא זמן האמתי. אפילו שרוב הזמן לא חשבתי על כלום, אלא רק על מחשבות העוברות ל-"שיט, סוף שבוע הבא לסגור (טוב, זה כבר אומר לסופ"ש הזה). סעמק למה דווקא עכשיו?!", ובמקביל - "הממ יאמי בוטנים.". וביניהם להעביר איזה סיגריה טובה על הדרך במרפסת.

שעמום כמו זה יכול לעשות לי טוב כשצריך. אני לא צריכה את כל העולם ואחותו בשביל להעביר קצת זמן אחווה נפשית עם עצמי, משהו שבדרך כלל יוצא כניסיון שהולך לו קיבינימט.

 

אני שמחה לפחות שיצא לי זמן לצלם, במקרה מצאתי את המצלמה תלויה לה על הכסא בסלון. תהיתי איפה זה היה, חיפשתי אותו כבר כמה זמן והוא ישב לו שם ולא שמתי לב. חטפתי את המצלמה על ההזדמנות הראשונה והתחלתי לצלם. זה נתן לי הרגשה מזה טובה, הרגשה משחררת שכל כך התגעגעתי אלייה. בדרך הכלב שלי מסתכל לא מבין מה אני לעזאזל תוקעת לו עדשה של מצלמה מול הפנים שלו, ומזיז מבט הצידה בשביל שיעזבו אותו בשקט. התאורה של הפלאש גם ככה עלתה לו על העצבים. אבל היי, מה שעושה טוב בחיים, לא זורקים בשווי השנייה.

 

רדאר, שביזות, שבוע חדש.

יאללה, לספור ימים עד יום חמישי הבא. אחח, זה כבר נהיה לי שגרה בחיים.

ועכשיו בנוסף להתכונן לשבוע שמירות... לא בא לי :|

"כל הבאסה!"

קפ"ס - בקרוב אצלי בסלון.

נכתב על ידי מרישקה. , 29/2/2008 19:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למרישקה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מרישקה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)