לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כינוי:  מרישקה.

בת: 35

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

Survivalism


כבר הגעתי למן אבחנה שהכל זה עניין של השרדות וכוח סיבולת נפשית גבוהה.

קלטתי את זה מהרגע ששחררו אותי הביתה ביום חמישי.

פשוט לשבת לחכות לאוטובוס עם סיגריה שלא תיגמר לפני שהאוטובוס עצמו מגיע, זה גם עניין של גישה למתרחש.

מוזר כיישמע, אבל כל מה שאני צריכה לעשות זה לא לשבת ולחכות.

אני מספיק גדולה בשביל לעבור, בשביל לחוות. ועד כמה שאני חופרת את זה לעצמי בראש.

ולמען השם, עוד שבועיים יש לי יומולדת 19. (זה סתם גיל מעבר לקראת ה-20. זה שטויות.) ומצחיק אותי לדעת שאז אני אתקע באיזה שהו חור בדרום לסוף שבוע מהנה (פחח..), ואני אפילו לא איזכר בלהביא עוגה לעצמי.

אבל עצם העובדה שאני גודלת בשנה עוד שבועיים, אני צריכה להכין לעצמי מודעות על איך לשרוד הלאה.

וגם לדעת שאם אני אכן רוצה משהו, אני אשיג אותו. לא משנה כמה המאמץ.

"אני יודע מה אני עושה. מצידי שלא יסבלו אותי פה, אני לא מוותר עד שאני אצא מפה."

הוא צודק.

ואני עוברת בשביל שלו.

הכל עניין של הישרדות. רק בלי חרקים בתוך הפה.

 

גם הבלוג הזה כבר נהיה חור בשומקום.

למה אני עדין טורחת?

נכתב על ידי מרישקה. , 21/3/2008 17:18  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מרישקה. ב-30/3/2008 14:24




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למרישקה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מרישקה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)