לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כינוי:  מרישקה.

בת: 35

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

Volume I


שבועיים עם עצמי. לבד. לא חשבתי שזה יגיע כזה מהר שהבית יהיה ריק ואני אצטרך לטפל בו לבדי. בנתיים כל מה שאני עושה זה אוכלת, צופה בטלוויזיה וגם, רושמת את הפוסט הזה בבלוג. היפ היפ. (לא הוריי.)

וגם יצא לי היום לפחות לחזור לקצת נוסטלגיה. על הגג של עזריאלי ובסנטר (לא קשה לנחש מה). אבל אני באתי בגלל אנשים מסוימים. ויצא לי לפגוש את ארבעתם וזה עשה לי טוב. אפילו בהפרש הזמן הקטן שהיה לכל אחד מהם. לפי דעתי.

גם צילמתי. גם הלכתי הרבה (אפילו שנהרסו לי כל כך הרגליים מהואנס הזה. הגיע הזמן קצת לנוח וזה עושה לי טוב לשבת להתבטל ולא ללכת על הצד כל פעם) גם אכלתי בייגל קמח מצה שהיה "ספוג" לפי דעתי. וגם חנכתי את תל אביב מחדש. אחרי שנה שלא יצא לי לעשות את זה.

היה נחמד. יבש טיפה אבל נחמד. אני משערת שזה הצעד הראשון להשלמת החסר ששמתי לעצמי במהלך השבוע הזה

גם אף אחד לא שאל אם אני אמורה בכלל להיות בבסיס היום. תודה לאל שלא. אני משערת שעצם העבודה שלא היה לי דיבורים על הצבא עשה לי את היום. (יום נטול צבא. נדיר מאוד!)

ועכשיו, אני בדד. לזמן מה.

טוב נו, נותר רק לחכות לסופ"ש.

 

אה, וליל הסדר עבר מהר מידי. נראה לי כל מהר מידי שלא שמעתי את המילה "דיינו." שמעתי רק חריקות של מצה שנאכל.

ויין שנשפך.

*קריצה*



 

הייתי מעלה עוד תמונות מהמפגש, אבל זה כבר יהיה לפורום הבא.

(חח כמה זמן לא אמרתי את זה. כל כך לפני שנתיים)

מרישקה. (:

נכתב על ידי מרישקה. , 21/4/2008 18:12  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מרישקה. ב-23/4/2008 18:08




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למרישקה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מרישקה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)