לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כינוי:  מרישקה.

בת: 35

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2008

La vie en rose


בנתיים החיים שלי ורודים. אולי בימים האחרונים.

השיפור שהולך איתי ומסביבי נראה בנתיים לטובה, עד כמה שבעקיפין אני פוגעת בעצמי ובעיקר בעור שלי מסתבר.

יצא לי לא לבוא לבסיס היום, כי חצי מהיום ביליתי בצריפין על חסות הדרך לשיפור העצמי שלי, שאולי עכשיו רק אני אצטרך להבין את זה. רק עם קצת מאמצים זה יעבור לי.

וגם הסוף שבוע הזה גרם לי להבין שבאמת יש את מי שאוהב אותי באמת. זה היה בהחלט הסוף שבוע בשבילי.

אני אוהבת אותו כל כך שקשה לי ה-11 ימים בלעדיו. כל פעם שאני רק רואה אותו בא לי לטרוף אותו בלי בושה כאילו קיבלתי זר ורדים אדומים שראוים רק לי מרוב אהבה גדולה.

הלילות שהיו לי איתו נראה לי היו מקסימות. הרגשתי טוב על הלב כשהייתי לצידו אחרי הרבה זמן שלא יצא לי.

השואב אבק מוכיח את זה טוב מאוד.

 

הלוואי ופשוט יכלתי להיות ורד אדום. גדול ויפה.

ואם הייתי נובלת לשנייה, תמיד יהיה ההזדמנות השניה להיוולד מחדש.

עם טיפות המים על פניי וכמובן עם מישהו ששומר עליי.

נכתב על ידי מרישקה. , 2/6/2008 23:04  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מרישקה. ב-16/6/2008 22:55




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למרישקה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מרישקה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)