לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כינוי:  מרישקה.

בת: 35

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2008

Butterflies and Hurricanes


 

הכל חוזר בי שוב. הרגשות אפלה ואשמה על טעויות אנוש שכל בנאדם יכול לעשות בשבלים מסוימים בחיים.

הפרפרים נכלאים בתוך טורנדו של חוסר יידע וייאוש ואני נלכדת במלכודת וצורחת מבפנים להשתחרר.

וכן, זה יכול להיות הדבר הכי טבעי בעולם אבל אני יודעת שאני צריכה לתקן משהו עם עצמי. לא עם אף אחד אחר. הכל חודר לי בראש כמו שיעור פסיכולוגיה וקצת פילוסופיה בהשתלבות עם המודעות העצמית שלי.

אני לא צריכה להישאר ערה עד 3:00 בלילה כשעוד 4 שעות אני אמורה להתייצב בבסיס ולנסות לשמור את כל ההתקפות שלי מבפנים. עד כמה שאני תוקפנית בגלל הדברים שלי, כן אני מודה בזה, זה הדרך היחידה אולי בשבילי להוציא את הכל, להוציא את הפרפרים וההוריקנים לעבר מישהו אחר בשביל להעביר את המסר, שמישהו יקשיב ויבין.

עכשיו ברגע זה אני מרגישה מערבולת בתוכי. מן רגש גדול שרוצה לצאת החוצה.

אבל אני יודעת שזאת רק אני והפראנואידיות שלי. וקשה לי לחיות עם זה. אני צריכה להפסיק עם זה. ולשים את עצמי בפינה של עצמי ולבחון את עצמי שוב פעם.

אולי פשוט שמתגעגעים לבנאדם כל כך הרבה, הכי טוב פושט להניח לנפשי.

 

עכשיו, אני רוצה לחזור לחיות.

לצאת למסיבות, להתשכר, להתמסטל כאילו אין מחר.

החיים שהיו לי בי"א היו טובים לשם שינוי, ואני רוצה להחזיר אותם חזרה אליי.

כל האנשים, האלכוהול והכיף.

לא חשבתי שאני אגיד את זה לעצמי אי פעם. אבל אם אני ארצה לאבד את עצמי, אז בדרך המטורללת.

אני לא רוצה לחזור להתבגר. כי זה מה שבעצם תוקע אותי.

פרפר שלי, אתה תהיה בסדר.

נכתב על ידי מרישקה. , 20/6/2008 10:50  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מרישקה. ב-20/6/2008 12:13




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למרישקה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מרישקה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)