לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כינוי:  מרישקה.

בת: 35

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2008


אז אני לא בנאדם,

שעושה טעויות בחיים, עושה צעדים שגויים שיכולים לקרות פעם אחת (אפילו שזה יותר מידי)

אז אני לא בנאדם שלא יודע מה הוא עושה אז הוא הולך ההיפך ממה שהוא מאמין בו מרוב פחדים וייאושים וכל מיני.

אז אני לא בנאדם. אפשר לשפוט אותי כי אני בעצמי טעות אנוש אחד גדול.

אבל סליחה באמת שאני בנאדם שמודע לדברים שהוא עושה, ויודע שלמרות מה שהוא עשה והוא לא יכול להחזיר את הגלגל לאחורה, הוא מודע שהוא עושה את הטעות.

כל בנאדם עובר דברים שגויים בחיים, שזה לגמרי דבר טבעי.

אבל אם יבואו אליי בצעקות וביקורות ולשפוט אותי על מעשיי כאילו אני חייבת משהו, במקום לנסות לעזור לי ולתמוך בי בשביל שאני אדע לתקן את זה להבא. זה רק נותן לי את תחושת הריקנות, שאני בעצמי טעות אנוש ורגשות אשמה צפות אותי כמו צונאמי.

אז עכשיו אני נלחמת לבד מול השדים שלי. וכבר ברור לי שאפסיד.

אני כלואה בכלוב הנפשי שלי, לנצח.

נכתב על ידי מרישקה. , 21/6/2008 18:32  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מרישקה. ב-28/6/2008 18:45




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למרישקה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מרישקה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)