לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כינוי:  מרישקה.

בת: 35

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

shape of gray


אלו הם ימים שבאמת לא חשבתי שיגיעו, ועוד כל כך מהר:

רוחות חזקות שמושכות אותי עד אלוהים יודע לאן [מקסימום חוף הים..]

גשם שמצליח לשטוף את הפנים שלי, משהו שכל בוקר כמעט לא יוצא לי לעשות.

לקום כל בוקר, להתארגן כמו חפרפרת ולצאת לכיוון הבסיס,

וישר אחרי זה, לשבת במועדון ולחכות למשיח.

כן, זה בנתיים הצבא שלי. לשבת ולחכות, לא לעשות כלום. רק מזה אני גומרת לי חפיסת סיגריות וכל סיגריה מעבירה לי את הזמן עד שהיום נגמר.

אפילו מהצבא למדתי להעריך סרטים של צ'ארלי צ'אפלין.

זה נותן לי מדי פעם להגיע לנקודת שבירה. לחשוב שאם כל יום [נכון עלכשיו] אני רואה בית, אך אני לא רואה אנשים יקרים. זה נותן לי להישבר לאט לאט. כל סיגריה נותנת לי לחשוב על זה ומה היה קורה לולא..

ולאחרונה כל מה שאני מדברת זה על צבא. הרעל מתחיל להיכנס לי לעיניים. הגוון ירוק-בז'-כחול זה כל מה שאני רואה בעיניים שלי בימי חול, עוד צעד לקראת נקודת שבירה.

אבל נראה לי למרות השביזות שמתרחשת כל יום, אני מתחילה לקלוט את החוויה של זה.

כיף והוצאת עצבים בו זמנית.

אולי האפור חודר אבל הוא יוצא, הלוך ושוב.

לא אנסה להישבר, למה חבל לי על זה עכשיו.

[פז"ם - שנה ו-9]

 

לולא היית פה לידי עכשיו...

התמונה נראית כברור, רק חבל שהמרחק מונע את זה.

נכתב על ידי מרישקה. , 29/1/2008 16:02  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




וואו,

כמובן שלזה לא ציפיתי.

לינק.

 

דווקא הוא היה שחקן טוב. חבל.

נכתב על ידי מרישקה. , 23/1/2008 18:31  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מרישקה. ב-29/1/2008 17:11
 



cloud nine


לפעמים יש לי את החשק לחשוב;

אז אני מתרחקת מדבר אחת, מתקרבת לדבר אחר.

טרנספורמציה בלתי ברורה.

הצבא גוזל הרבה. בהתחלה רציתי באמת לפרוק עצבים אבל את זה נשמור כשיטחנו לי את התחת בסדיר.

[אה כן, יצאתי מהטכני. היפ היפ.]

 

אולי הסופ"ש הקרוב יעביר לי את הזמן והעצבים, אחרי ששבועיים לא הייתי בבית.
העיקר שיצא לי לקנות כמה דברים. נקבה שכמוני. (:

נכתב על ידי מרישקה. , 17/1/2008 17:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למרישקה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מרישקה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)