לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מ ל נ כ ו ל י ה . מ א ו ש ר ת



Avatarכינוי:  השד הטזמני

בן: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2016


עברה מאז כמעט שנה ואני עדיין תקוע עליו, מחפש בחורים אחרים להחליף אותו.
אני מחפש את הבחור שיגרום לו לקנא, שיעשה אותי מרוצה.
בינתיים אני שוכב עם גברים פגומים שגורמים לי להרגיש טוב יותר עם עצמי, אפילו רק לכמה רגעים.

לו כבר יש בן זוג חדש והם מאושרים, כך זה נראה לפחות.
כל יום יש לו פוסט חדש, מלא אנשים שמלייקקים לו את התחת והיו רוצים חתיכה ממנו גם.
אני שוכח ונזכר בו שוכח ונזכר.

עניין של שניות, בוכה קצת ואז ממשיך כאילו כלום לא קרה
אבל זה הורג
בעיקר הידיעה שכל מה שאני עושה עכשיו זה רק לחפש מישהו שיוכל להטיל צל גדול יותר משלו 

הלוואי וזה היה לפחות מפרה אותי ליצור, אבל לא, רק תוקע אותי באותו המקום
כלוא, בתוך אותם תחושות שאני מעדיף לשכוח, מאלחש ומעמעם אותם

אני כולי תקווה רק שיום אחד אני באמת יוכל להיות חופשי 
נכתב על ידי השד הטזמני , 4/1/2016 02:58  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להשד הטזמני אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על השד הטזמני ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)