לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Life


אין דבר העומד בפני הרצון, אך אם יש רצון והדבר אינו עומד..חח..המבין יבין

Avatarכינוי: 

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

יובי המאאאגניבה!...


או שלא?

חח..אז מה אני אספר לכם..

עוד שבוע עבר ויש ממנו מלא חוויות טובות ורעות..

אמא שלי חגגה יומולדת..מזל טוב!!

אבל לפני זה אבא שלי ישב שבעה..וזה היה קשה לכולנו..

ואחי החליט להיות חולה אז הוא מתפנק ושותה כל היום תה..

אז...זהו...היה שבוע קשה.. שמחה שהוא עבר..

 

ובכל זאת..מאור אם אתה רואה את זה..מסר אישי-

אתה מעצבן לפעמים!!

נכתב על ידי , 20/11/2007 13:19  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


האם היית מגדירה את עצמך כחברה טובה? מדוע?
כן, כי אני עוזרת לחברות שלי אם הן צריכות משהו..

האם את אוהבת יותר לקבל מחברים או לתת לחברים?
אממ..לאיודעת..נראה לי גם וגם

האם יש לך חברה הכי טובה? מה שמה?
כן..מתחיל בר'

איך היית מגדירה חברה טובה?
חברה שיודעת לתמוך ושתיהיה לצידך גם בתקופות הקשות שלך..

האם פעם נפגעת מחברה? האם תרצי לשתף אותנו?
לא..

מה לדעתך יכול לבנות ולפרק חברות?
הכנות בין החברות

האם את מגלה סודות שמספרים לך?
לא..

האם פעם חברה גילתה משהו שסיפרת לה?
לא

מה לדעתך הסימן לסיומה של חברות?
היחס אחד כלפי השני

נכתב על ידי , 20/11/2007 13:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


כיצד תרצי שהחבר שלך יראה?
חתיך..עיניים כחולות כהות(כמו שלי יש)
שיער בלונד חום כזה..

במידה ויש לך חבר, כיצד הוא נראה בהשוואה לחלום שלך?
נחיה ונראה..

במה הוא יעסוק?
הוא יהיה תלמיד כמוני..

האם תעדיפי שהוא יהיה גדול או קטן ממך?
לאיודעת..נראה לי בגילי..=]

איך היית רוצה שהוא יתלבש? באיזה סגנון?
ג'ינס וטריקו..או סקיני ג'ינס של בנים..

כיצד היית בוחרת אותו, לפי האופי או לפי היופי?
לפי שניהם

מה היית רוצה שיביא לך כמתנה ליום הולדתך?
אממ..שיקח אותי לקניון, נראה סרט ואז נסתובב..נאכל נקנה דברים..

איזה סוג של אופי את מצפה שהוא יפגין?
גבריות..חחח

עכשיו לסיום קבלו זייפנית שחושבת שהיא שירי מימון!

http://www.youtube.com/watch?v=COu_khs4id0

נכתב על ידי , 6/11/2007 10:26  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליובי =] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יובי =] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)