לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My FuCkInG LiFe


זה חיי ותגיבו..;]

Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007


חח..מזמן לא עידכנתי..

ת'אמתת..אפח'ד לא מגיב לי..חח..אז לא ידעתי בשביל מה לכתוב..

ובסוףף הבנתיי..

ממ..

אז ככה היום היה משעמם טיליםם..

הייתי בבצפר וידיד שלי שאל אותי שאלות דפוקות כן דולב?!?!?!

חח..

והקדשה מיוחדת :

עדידה רון ונופרי מזרחי > איזה כיףף כנס חנוכהה!

 

מממ.. ושוש שקד המורה הפדלעה הזאת אמרה לי לכתוב על הלוח את כל מה שהיא אמרהה..היו צחוקים כי רשמתי עלייה קללות על הלוח והיא לא שמה לב...חח.. כמובן שבסוף הייתי צריכה למחוק אותן.. :)

 

טוב אני עפתיי.. שיהיה לכם יום טוב..

וקבלו תמונה שילי:

 

נכתב על ידי , 15/11/2007 13:57  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ... you're mom ... ב-23/2/2008 09:22
 




חזרתיי מהבצייפר היה כיף..

ממ..איזה שאפהה זאק אפרון !

חע..זה סתם התפרצות..חע..

תכלס לא קרה כלום היום בבית ספר..כלום מעניין לפחות..

חוץ מזה שקיבלתי 90 במדעים ו72 באנגלית..

זה דווקא טוב..חח..

 

אז שיהיה לכם המשך יום שאפהה!

אוהבת מלאנתה!

לא להעתיק חארותת!

נכתב על ידי , 8/11/2007 12:27  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של I AM ME :) ב-11/11/2007 18:22
 




אסס מה נייי'ש?!

חע..

סתם יש לי מצב רוח טוב..:)

ידעתי הכל במבחן בספרות.. ונראה לי שאני אקבל 90 בבוחן במתמטיקה..

ממ..והפתעתי את אמא שלי אני לא אספר איך..חע..

 

מממ..בארבע אני הולכת לחוג..ו..אני מקווה להנות כי יש לי היום אנרג'י

חח..עזבו אני משוגעעתת..:)

יאללה בעייי'צ'וק מתוקיםם..גיבו?

 

נכתב על ידי , 7/11/2007 15:10  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

209
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללנה_מואע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לנה_מואע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)