לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"כאן הייתה אמורה ליהיות כותרת קולית, אבל אין תקציב :] "


נ . ב >>> זה שאין לי משהו מתוק בבית - לא אומר שאני ענייה D: [ אני יודעת שאני לא קשורה ]

Avatarכינוי: 

בת: 15

ICQ: 209854937 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008


 היה כיף , מטורף , שמח , עצוב , היה אעשששש :]

 

כ"כ נהנתי >>> עצובה שחזרתי לשגרה אבל שמחה שאני בארץ ...

 

הפרשי שעות - ממש ממש חראא !!!

 

FOR ZION SAKE - 2008  היה שווה מאוד :)

 

 

אין אין עלינו (לפחות על רובנו ) .

נכתב על ידי , 3/11/2008 22:19  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,771
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרוויק :O אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רוויק :O ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)