לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Welcome to my nightmare


This is the story of my life, these are the lies i have created

Avatarכינוי: 

בת: 33

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008

נשיקות...


 

 

שאלון נשיקות שראיתי בבלוג של שיר

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=511965

 וברשותה העברתי אליי..קצת הוספתי, קצת שיניתי..לא יותר מדיי

 

תהנו..

 

האם התנשקת...

 

על השפתיים?כן

צרפתית?כן

בצוואר?כן

בחדר שלך?כן

בחדר שלו?כן

על המיטה?כן

כשאת נשענת על הקיר?כן

עם נשיכות?כן

עם המין השני?כן

עם אותו מין?כן

מישהו קצת יותר קטן?כן

מישהו קצת יותר גדול?כן

מישהו עם שער חלק?כן

מישהו עם שיער שחור?כן

מישהו עם שיער חום?כן

בלונדיני עם עיניים כחולות?כן

בלונדיני עם עיניים ירוקות? כן

מישהו גבוה ממך?כן

מישהו נמוך ממך? טוב..הוא לא היה כזה נמוך...

עם עגיל בשפה?לא

עם עגיל בלשון?כן

עם מישהו שבאמת אהבת\אוהבת?כן

מישהו שיכור?כן

כשרק התעוררת?כן

לפני שהלכת לישון?כן

מאוחר בלילה?כן

מישהו שרק פגשת?כן

במסיבה?כן

בבית הספר?כן

בהופעה\הצגה?כן

בחוף הים?כן וגם בתוך הים...

בבריכה?לא

עם ידיד טוב מאוד?כן....

בגשם?כן

במקלחת?לא

במכונית\אוטובוס?כן..

בתחנת רכבת?כן

בסרט?לא

בשירותים?של תחנה מרכזית תל אביב..זה לא כזה זנותי כמו שזה נשמע..

בעבודה?כן

בחדר מדרגות?כן

בחדר במלון?כן

בחושך?כן

על הגג?כן..על אזריעלי..

בטיול שנתי?כן

מתחת למים?לא

תוך כדיי נסיעה?כן

מישהו זר?סוג של..

אחד שלא יודע עברית?לא..

מתוך משחק חברתי?כן

נשיקה ממש גרועה ששנאת?כן

תוך כדיי בכי?כן...

"להתראות לנצח"?כן...

 

נכתב על ידי , 26/2/2008 16:03  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



על השבוע שהיה...


השבוע חזרתי קצת מוקדם מדיי מהפנימייה, הייתי אמורה לסגור שבועיים שמה ואז לצאת חמשוש עם שיר ואלכס (הפריקים XDׂ) לתל אביב ולחזור בחמישי בלילה הבייתה, אבל ביום שישי אחריי קבלת שבת בחדר אוכל בפנימייה החזירו אותי בדחיפות הבייתה עם 40 מעלות חום ואחריי שכמעט התעלפתי.

אוףף הם כאלה מפגרים שמה! לא בדקו אותי בכלל ועוד שניה יכולתי למות להם שמה ולא היה להם איכפת !! בכל אופן אני מפסידה בגלל המחלה הזאת מגן חשוב שלא תהיה לי הזדמנות לעשות אותו שוב, מבחן במתמטיקה(עדשאני סופסוףףף מבינה את החומר) ומבחן בתנ"ך שכמה פאקינג שעות בזבזתי בהתכוננות אליו, ואני כלכך מבואסת מזה !

לא רציתי בכלל לעזוב את הפנימייה בגלל המבחנים האלה אבל המצב שלי רק התדרדר והייתי חייבת לחזור הבייתה.


השבוע ביום שני פביאן בא אליי!!

מסכן בא כולו מנתניה בגשם ובקור הזה שהיה!! אני כן מעריכה אתזה שבאת אליי במזג האוויר הזה (:

אז סתם עבדנו על אנשים שאנחנו אחים כי שנינו מדברים ספרדית וחצי מהם באמת האמינו לנו (איזה אנשים בורים!!כמה פעמים אפשר להגיד שאני פאקינג בת יחידה?????)

אז הוא נשאר אצלי איזה שעה וחצי ככה והוא גם הביא לי אוכל שהציל לי תשבוע!!

פביאן אני אוהבת אותך ואתה אח שלי למרות שאין קשר דם!!!!!!!


השבוע נסעתי עם אור, יוסי, יוסי, טאווילי, מאור וספיר למרינה בהרצליה.

היינו אמורים לנסוע לשמה ברכב עם שניי אחראים על הימאות, לעזור לתקן יאכטה שנמצאת שמה ואז לחזור עם יאכטה אחרת שגם שייכת לבצפר שלנו, בהפלגה, אבל זה קצת נדפק לנו.

תיקנו את כל היאכטה ואז עלינו על היאכטה שהיינו אמורים להפליג איתה חזרה למכמורת, וכשכבר כמעט יצאנו מהמרינה אמרתי לאיציק האחראי על הימאות שאני מרגישה מכות נורא חזקות של רוח וכמה דקות אחריי זה ירדתי מהיאכטה והסתכלתי על הים והרוח עלתה פתאום מכלום לאיזה 20 קשר עם מכות של 25 קשר(!!!!!!!), התעוררו גליי רוח וברבורים שזה מפחיד וזאת עוד הייתה רוח צפונית והיינו אמורים להפליג צפונה ואי אפשר לגלוש מול הרוח, זה נורא קשה וצריך להפליג בגאלסים וזה היה לוקח לנו 8 שעות ולא ארבע כמו שהיה מתוכנן אז איציק לקח אותי הצידה והסביר לי שלא נוכל לחזור בהפלגה הוא אמר לי לשתוק בנתיים והוא אמר רק לי כי אני הכי מבינה בתנאיי ים.

כולנו נורא התאכזבנו, אבל בכל מקרה היאכטה צריכה לחזור איכשהו לבצפר אז שבוע הבא ניסע לקחת אותה...

בנתיים הסתובבנו בין היאכטות וראינו את היאכטה הפאקינג ענקית של גאיידמאק ועוד מלא סירות ענקיות, היה דיי נחמד..


ביום שישי מהבוקר עד אחה"צ  היינו כל השכבה הצעירה בחוף מכמורת, הייתה לנו פעילות "הישרדות" כזאתי והיה דיי נחמד בהתחלה אבל אז חלק מה"אתגר" היה לאכול כל מיני דברים מגעילים אז התחמקתי מזה וסתם עשיתי סיבוב בחוף עם X שאני לא יגיד את שמו כי אין לדעת מי ייקרא כאן..

בכל אופן זאת הייתה השיחה הרצינית הראשונה שלנו מאז בערך 4 חודשים שלא הסתכלתי עליו אפילו והתעלמתי ממנו לגמריי, הבהרנו את העניינים בנינו וסלחתי לו על הכל.

חוצמזה השלמתי עם עוד X שאני לא יגיד את שמה כי עוד פעם אין לדעת מי ייקרא כאן, השלמתי איתה אבל אני עדיין לא סובלת אותה ואני צבועה איתה לגמריי, אני עדיין חושבת שהיא מפונקת, אגואיסטית, אינטרסנטית, ילדה קטנה, מעצבנת ופאק מה לא..אבל היא ביקשה סליחה אז שיהיה..


ביום חמישי שדות ים נסעו לאסא, וביום שישי או שבת תל אביב נסעו..הרצליה כבר שמה ממזמן ומכמורת גם בקרוב.

בסוף לא נסעתי בגלל סיבות שאני 50 מתחרטת 50 יודעת שעשיתי נכון, אני עדיין מבואסת רצח, אבל נרא'לי זאת ההחלטה הכי נכונה שלקחתי זה זמן רב

 

אז שדות ים שיהיה לכם המון המון בהצלחה אוהבת אתכם ואתם הקבוצה הכי טובה בעולם !!

נכתב על ידי , 24/2/2008 13:36  
3753 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

10,959
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*~*Angle of death*~* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *~*Angle of death*~* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)