לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

ItS mY lIfE :]



כינוי:  אופקקקי :]

בת: 29

ICQ: 259424144 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

מתכון לכדורי שוקולד :P


הנה מתכון לכדורי שוקולד - יצא לי מעווולה ! :P

מצרכים

ביסקוויטים - 200 גרם סוכר - 10 כפות קקאו - 5 כפות חלב - 7 כפות מעט תמצית וניל מרגרינה - 100 גרם

אופן ההכנה

שלב 1 - נפורר את הבסקוויטים ביד לקערה גדולה כמה שיותר קטן שלב 2 - לתוך הקערה נכניס את הסוכר, הקקאו שלב 3 - את המרגרינה יש לחתוך לקוביות קטנות ולהכניס לתוך הקערה שלב 4 - נלוש מעט את המרגרינה עם החומרים שבקערה שלב 5 - נוסיף את החלב ותמצית הוניל לתוך הקערה ונלוש עד לקבלת בצק רך כאשר כל החומרים התאחדו לבצק רך יש אפשר להתחיל ליצור את הכדורים
 
הערה אפשר לגלגל את הכדורים בפירורי קוקוס, אגוזים או סוכריות
 
בתאבון יקיריי :]
נכתב על ידי אופקקקי :] , 4/11/2007 13:34  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מתכון לעוגיות סוכר (:


הנה המתכון של העוגיות סוכר שהכנתי :) - יצא טעים ... ^^ :]

 

מצרכים

180 גרם חמאה רכה
1 כוס סוכר (ניתן להפחית קצת)
1 ביצה גדולה
1 כפית תמצית וניל
1 כפית אבקת אפיה
2 1/4 כוסות קמח רגיל

-

אופן הכנה

לטרוף ידנית:חמאה, סוכר. להוסיף וניל וביצה.
לחוד לערבב קמח ואבקת אפיה מנופים.להוסיפם לעיסה. לערבב לבצק.
ליצור כדורים (36-48 תלוי בגודל הרצוי), לגלגל בסוכר וקינמון.
לאפות (ב- 2 תבניות תנור גדולות ,10 דקות ב 200C.

 

בתאבון יקיריי :]

 

הנה תמונה לגירוייי P:

נכתב על ידי אופקקקי :] , 4/11/2007 13:27  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סופ"ש - איזה כיייף ! :] ^^


פוסט שננני :)

סוף-סוף סוף שבוע [; ... אחחחחחחחח ,

כ"כ חיכיתי לזה , ... לישון עד מתי שבאלי ,

אז ככה נכון אמרתי לכם שאנלא יודעת על מה לעשות את הבלוג ?

אז אני עדיין לא יודעת .. בבקשה תעזרו לי ותעלו רעיונות P: ...

טנקס , אבל בינתיים עד שאחליט .

אני סתם אספר לכם איך עבר עד עכשיו הסופ"ש שלי :]

אז ככה , אתמול - יום שישי :)

יום היציאות והכיייף , החלטתי לא לצאת למרום כמו ילדה משועממת .

וחיפשתי לאן לצאת . חברה שלי אמרה לי שהיא ממש ממש

רוצה ללכת עם חבר שלה לסרט ( דייט ראשון ^^ ) אבל היא בטוחה שההורים שלה\

( שלא מודעים לעובדה שיש לה חבר ... P; - למה ? כי היא סתומה ... P: ) ,

לא יסכימו לה ללכת רק איתו ככה לסרט ..[ מה שנכון ? - נכון ! ]

אז הצעתי לה שאני ועוד 3 חברות שלנו נלך איתם לקניון , וגם הוא יביא חברים .

הבעיה ? - שהוא רצה רק שניהם ... אז פתאום עלה במוחי רעיון ? מעוווווולה ! :] ^^

שאנחנו ( אני ועוד 3 בנות ) , נלך איתה לקניון - בלי שהחבר שלה ידע

[ הוא לא ראה אותנו אפעם ... ] ואנחנו נעקוב אחריהם קצת ...

( כי גם אנחנו היינו במתח לראות אותו כבר - אני אישית מדברת איתו באייסי וממש רציתי לראות אותו )

בכל מקרה,ככה היה נסענו 5 לקניון איילון . והוא ? כ"כ כ"כ כ"כ מכוווווווווווווווווער !

[אבל לא ציפינו ליותר מידי כי היא אמרה שהוא מכוער ... O: ] ...

היה נחמד , ועקבנו אחריהם לסרט .. (נתקענו בשורה 2 באמצע - לא היו מקומות - היה מפווווווצץ ! )

לא משנה , ... בכל מקרה , ... היה נחמד :] ^^ והיום ? היום ההורים שלי נסעו עם אחותי לטיול

של הכיתה שלה ( משו כזה ... P; ) ... ואח שלי בצבא כך שהבית ? נטול בידי :)

ושאני לא אעשה עם זה כלווום ?! - בטטטטטטטטטח ! -

אז סידרתי ת'בית כדי שההורים שלי ישמחו שהם חוזרים =] ובידיוק עכשיו סיימתי להכין להם עוגיות :)

איזה חמודה אני נכון ?! - פשווווווט מותייק +]]] (מחמיאה לעצמייי .... ;OOO .... )

חחח , בכל מקרה הן יצאו פשווווווווווט מעולות ( ולא ציפיתי לכזאתי הצלחה ... :] - מודה ! )

וואי איזה כיף זה היה להכין אותן :P , וואי אכלתי אחת ובאלי עוווווווד ! הן מעולות אתם חייבים לבוא לטעום !

אני אפרסם ברשימות כל מיני מתכונים שניסיתי בעצמי ויצא מעולה :P , ... טעים לי בבטן .

טוב אני הולכת - גיבבבו ! ואל תשכחו לתת לי רעיונות לבלוג ... טנקס , אופקושלכם ! 333>

 

 

נכתב על ידי אופקקקי :] , 3/11/2007 12:47  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

35

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאופקקקי :] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אופקקקי :] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)